Oon tässä miettiny,että kun seosruuvi laitetaa kiinni ja avataan sit 1.5kierrosta niin tarkotetaanko sillä että se seosruuvi laitetaa ihan pohjaan asti vai tällä tavalla:
http://www.motot.net/galleria/kuvat/kay ... saridt.jpgeli tuon kanssa samalle tasolle niinkun
Olis tuota semmosta ongelmaa, että on kuristamaton vakioputki, 12mm kaasari ja 90 suutin. tuo suutin on liian pieni (kesällä 1 vaihteella liikkelle lähtiessä booaa välillä nopeasti).
Nyt tässä keväällä on savuttaa paljon vaikka kone on jo melko lämmin, sitten kun on kierrokset jonkun aikaa sieltä tyhjäkäynnin läheisyydessä ja lähtee siitä kiihdyttämään niin röpöttää paljon, semmonen 3 sekuntia menee ennenku kierrokset nousee sinne "piikille" asti ja lähtee vasta sitten normaalisti kiertämään. Jos kierrokset ei laske tuonne kauheen alas kun lähtee kiihyttää niin sitten toimii normaalisti. Mitä pitäis säätää, että sais tuon öljynsaannin kuriin, vai johtuuko edes siitä? Vasta vaihoin seosvoiteluun
Syksyllä myös kun tasasella kaasulla ajo jonki aikaa niin kierrokset jäi leijumaan hetkeks, pienestä imuvuodosta tuo luultavasti?
Toivottavasti joku ymmärsi tästä varmaan aika sekavasta tekstistä jotakin!