Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
11.9.2013 21:19
ja taas toi dt 05 vm hajoaa tällä kertaa on sellanen sitsuationi että olin ajanut no 20 km yhtä soittoa ja sitten kesken matkan sammmui ei enää käynnistynyt kun poljin. Kone oli todella kuuma ja syyläri myös , työnsin kotiin irroitin sylinterin ja tutkailin sitä ei sen suurempia jälkiä mäntä oli päältä todella musta mutta muuten se näyttäisi olevan kunnossa
saa kipinää ja bensaa mikähän mahtas olla vikana . vastauksia ongelmaan nopeasti
22.9.2013 0:30
juhanness kirjoitti:ja taas toi dt 05 vm hajoaa tällä kertaa on sellanen sitsuationi että olin ajanut no 20 km yhtä soittoa ja sitten kesken matkan sammmui ei enää käynnistynyt kun poljin. Kone oli todella kuuma ja syyläri myös , työnsin kotiin irroitin sylinterin ja tutkailin sitä ei sen suurempia jälkiä mäntä oli päältä todella musta mutta muuten se näyttäisi olevan kunnossa
saa kipinää ja bensaa mikähän mahtas olla vikana . vastauksia ongelmaan nopeasti
Jätätkö tässä edes vaihtoehtoja? Jos sytytys ja bensapuolikin kerta on kunnossa.
25.9.2013 13:06
Kertokaas te viisaammat että mikä on kun tein Detsiin konerempan. Kasauksen jälkeen käynnistettiin niin kierrokset nousee korkeelle ja alkaa sytytys pätkiä ja loppujen lopuksi sammuu? Itse epäilisin kierrosten nostoon imuvuotoa, mutta mistä pätkiminen voisi johtua?
25.9.2013 18:18
Olisiko kellään niksejä, miten saisin venytettyä jalkatapin jousen paikoilleen Derbissä? Ei ihan saa kohdilleen asti kun vaan vetämällä yrittää.
25.9.2013 19:40
Lukkopihdit ja raakaa voimaa
Ja tottakai pistät sen kiinni jalka ylä-asennossa.
26.9.2013 21:29
onko kukaan täällä modannu ktm takakatetta rieju mrx? että pitääkö sitä paljonki muokata että menee.
28.9.2013 16:17
Ostin tos uuden tulpan (NGK BR9ES) nii miten siitä tulpanhatulle menevästä päästä saa niitte kierteide suojuksen pois ? Väkivallalla oon jo koittanu vääntää mut ei mitää vaikutusta
28.9.2013 16:37
Tongeilla kiinni ja käännät. Ei oo vaikeeta.
28.9.2013 16:47
Itselläni on tullut vastaan tapauksia, joissa tossa tulpassa ei vaan ole niitä kierteitä sen "tapin" alla. Sillon tongeilla vääntäessä on tullu paskottua koko tulppa.
28.9.2013 20:25
mistä sais _halvalla_ uuden jarrunestesäiliön ku oma halkes? saakohan biltemasta:D
30.9.2013 16:33
tulppa oranssin värine, mistähä johtuu ?
2.10.2013 22:15
ois tarkotus pistää 80cc malossi mhr pytty kii. miten tuo tuorevoitelujutun poisto onnistuu? ja minkä kokone kaasari ois hyvä? ja sitten vielä: gearparts24 sivustolta kysäisin että mikä kampiakseli tommoseen
http://www.gearparts24.de/zylinderkit-malossi-mhr-80cc:a5086.html pyttyyn menee(kun ei ole iskunpituudesta tietoa). sieltä sitten ehottelivat doppler kampiakselia joka maksaa 195e...
kysyin että onko halvempia jotka käy mutta sieltä sanoivat että 80cc malossin kanssa ei voi laittaa halvempaa kampiakselia tai se hajoaa. eikai nyt mikään barikit competition(joku tommone) voi olla nii paska että hajoo. mikä kampiakseli kannattas ostaa? ei mielellään mikään kauheessti yli 150e.
ja montako prossaa öljyy sitte bensa sekaa?
3.10.2013 15:13
Ton viestin perusteella et saa sitä pyttyä asennettua onnistuneesti.
Kaikki tarvittavat tiedot löytyy pikasella googlen käyttämisellä ehkä alle viidessä minuutissa. Kaasariksi 21 - 28mm, kampura kait vakioiskulla ja vahvistettu. Barikitin Comp pitäis kyllä kestää. Seokset 3-4%.
3.10.2013 15:59
saan toimimaan mutta aattelin nyt vaan kysyä -.- koko talvi on aikaa ja lähes ainut probleema on tuo tuorevoitelun poisto(seoksist aen oo iha varma), koska siitä en tiedä mitään. jos vaan sen vaijerin ottaa pois sieltä oljynsyöttö jutusta nii eikös tuo riitä?