14.10.2009 15:22
14.10.2009 15:36
max.s kirjoitti:missä kohtaa putkessa on holkki PEUGEOT xp street evo 3:ssa
tai se katalysatori vai mikä se nyt on
14.10.2009 15:38
max.s kirjoitti:missä kohtaa putkessa on holkki PEUGEOT xp street evo 3:ssa
tai se katalysatori vai mikä se nyt on
30.10.2009 23:06
30.10.2009 23:40
Tzuippa kirjoitti:Onko kukaan toteuttanu tota kierrosluvun mukaan säätyvää sytytysennakkoo ja miten sen sais tehtyä helpoiten?
31.10.2009 10:13
31.10.2009 11:36
31.10.2009 14:49
1.11.2009 20:48
1.11.2009 20:55
1.11.2009 22:22
2.11.2009 16:13
RealTaste kirjoitti:Näin karkeasti sanottuna kun sytytys ennakkoa lisää eli aikaistaa tulee vääntöä. Ja taas kun myöhäistää niin kiertää "paremmin".
3.11.2009 2:08
Tzuippa kirjoitti:RealTaste kirjoitti:Näin karkeasti sanottuna kun sytytys ennakkoa lisää eli aikaistaa tulee vääntöä. Ja taas kun myöhäistää niin kiertää "paremmin".
Mun käsitykseni mukaan se menee just päin vastoin, eli kun aikaistaa niin tulee kierroksia (paitsi jos sytytys on jo kohdillaan) ja taas kun pistää myöhäsemmälle tehoalue laskee hiukan alaspäin taikka lähtee tehoja..
3.11.2009 13:48
3.11.2009 17:32
jt-87 kirjoitti:Mutta isoilla kierroksilla jos ei ole ennakkoa tarpeeksi, ei seos ehdi palaa tarpeeksi aikaisin, vaan palamista tapahtuu vielä pakoaukon avautumisen jälkeen eikä se lisää tehoa. Pienillä kierroksilla jos on liikaa ennakkoa, tapahtuu palaminen liiaksi jo ennen YKK:ta ja käynti huononee(nakuttaa?)...