22.7.2009 22:01
23.7.2009 7:54
23.7.2009 21:25
29.7.2009 1:12
29.7.2009 11:03
29.7.2009 11:04
henkka890 kirjoitti:nii elikkä paljoo mopo menis ku laittaisi 73cc airsal pytyn kiinni ja italkitin kytkinjousi sarja ja kaasari on nyt 13 ja en tie sit siit että kannataisko laittaa isompaa kaasariikin meinaan tulee noitten hinnaks jo 200e suunnilleen niin paljoo kulkis mopo suunnillee? välit laitan sellateet että kulkee nopeeta ja kiihtyy nopeeta, ps. techigas enox on kanssa kiinni
30.7.2009 9:14
20.8.2009 22:15
GTi-mies kirjoitti:Antzkulle vinkkiä, kannattaa vaan mennä takasin sinne Esson baarin perukoille miettimään muutaman kaverin kanssa tätä turbiini-ideaa...
Ja ihan ensiksi kannattais selvittää että milläs polttoaineella ne työkoneet käyvät, eivät ainakaan ysikasilla. Sen jälkeen sitten vois ruveta fundeeraamaan muita asioita.
Sääli että ei oo enää esson baareja, mutta Shell tarjoaa teille varmasti tilat tämän huippu-super-turbiinin kehittämiseen...
Editti: Alkaa ihan jopa hihityttämään noi antzkun viestit kun tarkemmin luki... Lieköhän herra ajanut koskaan täysitehoista kevytmoottoripyörää, tai isompaa 2-tahtikrossia... Niissä on meinaan melko huvittavasti sitä vääntöpuoltakin. Ja tosiaan 2-tahtihan on aina korkeaviritteinen, eiks je. Ainakin pv vakioläpättömän kanssa on niin viriviri että huhhuh.
20.8.2009 22:25
20.8.2009 23:11
Huomaa että puhuin todellakin että TULI MIELEEN!! Mee sä vaan shellin baariin kavereitten kans lukemaan sanat oikein.
mutta laitetaanpa 125 2-t vs 4-t niin kummaskohan on vääntöä? Ja kevarisko vääntöä? Ookkohan peräti ajanu 2-t kurittomalla nassella Ja mitä helvettiä te ees vänkäätte vastaan et kummas enemmän vääntöä 2-t vai 4-t ku se on päivän selevä asia.
21.8.2009 13:07
GTi-mies kirjoitti:...Zone taisi suositella rumputyyppistä laippaa, mikä onkin varmaan paras vaihtoehto AINAKIN pvn kohdalla...
21.8.2009 15:58
Anzka1992 uhosi:
125 rossipyärä , onko siinä vääntöä mihinkään? Ei todellakaan.
11.10.2009 1:09
11.10.2009 13:31
11.10.2009 15:00