30.12.2010 14:27
Lue ne kirjat, sieltä löytyy tuokin asia.Ja miten sitä mäntää sit kannattaa viilata?
Lue ne kirjat, sieltä löytyy.ku vaikka kuin oon ettiny ni en oo viel mitää löytäny.
Säädät vaan ajotukset kohdalleen korottamalla pyttyä. Ajotuksen säätöön käy ylimääränen tiiviste. BTW, tähänkin kysymykseen löydät vastauksen kirjasta...[Ja monessa paikassa sanotaan että ei kannata alottelijan noihi huuhteluihi mennä koskee. Mutta käykö toho viilaaminee 180 hiekkapaperi?
DremelJa mikä olis viimeistelyy hyvä?
[/quote]Kyllä kai noin vähän ajetun luulis kestävän.Ja mul on siinä streetis viel iha vakio alkuperänen kampura ja laakerit, jos niitä ei kukaa oo vaihtanu ja niillä on ajettu kohta vaa 8tkm. Joski ne on silti 12 vuotta vanhat. Mut ei oo välystä ainakaa mun mielest yhtää.
1.1.2011 12:25
2.1.2011 16:18
4.1.2011 4:47
4.1.2011 12:55
Faktori kirjoitti:tarttis hopperin pyttyä viilata ja ei ole aikasempaa kokemusta niin kaipaisin neuvoja
4.1.2011 14:18
Faktori kirjoitti:tarttis hopperin pyttyä viilata ja ei ole aikasempaa kokemusta niin kaipaisin neuvoja
4.1.2011 17:45
4.1.2011 20:05
Kiitos vinkistä. Ainakin tuo aukon alan luku portmapista saattaisi helpottaa elämää eli vähentää näpräämistä. Pitääpä tutkiskella ja kokeilla noita ohjelmia.jt-87 kirjoitti:Ladatkaa ja valaistukaa
Eli kyseessä aukkojen suunnittelu/analysointi ohjelma...
5.1.2011 0:57
Laittaa ajotuksen kohdilleen, tarkastaa että huuhteluitten ajotukset ovat suunnilleen kohdillaan, isompaa kaasutinta, parempaa pakoputkea, kato onko kansi matala, ja hyvän näkönen, virtaavampi ilmanputsari (pipercross), avarrat sylinterin imupuolen isompaa kaasutinta vastaavaksi.Siis haluisin lisää vääntöö ja kiihtyvyyttä, niin mitä muuta voin tehdä kuin leventää pakoaukkoa.
5.1.2011 4:03
Slerpa_ kirjoitti:Faktori kirjoitti:tarttis hopperin pyttyä viilata ja ei ole aikasempaa kokemusta niin kaipaisin neuvoja
Pakoa leveämmäksi ja ylöspäin, imua(vai onko hopperissa jo joku casereed?) leveämmäksi ja alaspäin. Näin se homma menee erittäin karkeasti ottaen.
Lue se Maunon kirja ensin pohjalle, ja sitten lue Tiittasen kirja. Niistä löytyy jo jotain tietoa asiasta.
5.1.2011 8:52
5.1.2011 11:18
Faktori kirjoitti:olisko niinku jotai mittoja kuinka paljo pakoa viilataa leveämmäksi ja imu puolen mitat olis kans kiva saada ettei summanmutikassa joudu tekemää
5.1.2011 14:21
Slerpa_ kirjoitti:Laittaa ajotuksen kohdilleen, tarkastaa että huuhteluitten ajotukset ovat suunnilleen kohdillaan, isompaa kaasutinta, parempaa pakoputkea, kato onko kansi matala, ja hyvän näkönen, virtaavampi ilmanputsari (pipercross), avarrat sylinterin imupuolen isompaa kaasutinta vastaavaksi.Siis haluisin lisää vääntöö ja kiihtyvyyttä, niin mitä muuta voin tehdä kuin leventää pakoaukkoa.
Huippunopeuden kasv utuleekin siinä vääntävyyden ja kiihtyvyyden mukana myös ns. varkain.
Onko muuten tossa sun mopossasi semmonen puoliläppäsysteemi? Eikös se ollut täysin home ja kannatti jompikumpi, joko se läppäkanava tai imukanava, tukkia?
5.1.2011 14:42
olisko niinku jotai mittoja kuinka paljo pakoa viilataa leveämmäksi ja imu puolen mitat olis kans kiva saada ettei summanmutikassa joudu tekemää
Dreemelillä vedät kovilla kierroksilla hiovalla terällä ettei pinnote halkea.onko joku viilannu 73cc airsalii rabasaan? tietääkö joku paljo voi viilata pako aukkoo et tulee tehoja, ei viittis pilata, sanokaas jotai mitä vinkkejä annatte tohon
5.1.2011 17:38