27.7.2009 17:29
27.7.2009 22:12
Regalityan kirjoitti:jampapap kirjoitti:Niimpä... Myös hyvä ilmanputsari ajaa ne asiat että pysyy yläkerta+kampurapuoli jotenkin kunnossa .
Tuo hyvä ilmanputsari on muute asia, jonka moni unohtaa vaikuttavan noinkin moneen asiaan. Kyllähän se hyvä ja puhdas ilma on tärkeää yläkerran, kampuran ja monien muiden osien hyvän toiminnan takaamiseksi.
EDIT: Tulipa tuossa mieleen, että jos kerta derbin (tai pikemminkin rabasan ja am6) sähköt menee raisuun, niin silloinhan raisusta sais akulla toimivan vehkeen ja sitä myötä sais vaikka halogeeni tai xenon lamput, eli valoa tehoa rutkasti lisää. Onkos siis teistä järkevää laittaa raisuun tuollasta pakettia, ainakin itestä olis mukava jos olis paremmat valo tehot. Ja kaiken lisäksi sais myös vilkut, jos haluais parantaa edes vähän näkyvyyttä liikenteessä.
28.7.2009 9:44
WalDemar kirjoitti:puola ja cdi tuossa setissä samassa. Riippuu pyyntihinnasta, hyväkuntoisisista saatetaan pyytää 150e, itse maksaisin ehkä n.120e.
ei kannata laittaa akkua, ne vilkut saa ilman sitäkin toimimaan, ja ksenonisetti taas maksaa varmaan 130e, kyllä ne normivalotkin riittää, itsellä ainakin ihan hyvinRegalityan kirjoitti:jampapap kirjoitti:Niimpä... Myös hyvä ilmanputsari ajaa ne asiat että pysyy yläkerta+kampurapuoli jotenkin kunnossa .
Tuo hyvä ilmanputsari on muute asia, jonka moni unohtaa vaikuttavan noinkin moneen asiaan. Kyllähän se hyvä ja puhdas ilma on tärkeää yläkerran, kampuran ja monien muiden osien hyvän toiminnan takaamiseksi.
EDIT: Tulipa tuossa mieleen, että jos kerta derbin (tai pikemminkin rabasan ja am6) sähköt menee raisuun, niin silloinhan raisusta sais akulla toimivan vehkeen ja sitä myötä sais vaikka halogeeni tai xenon lamput, eli valoa tehoa rutkasti lisää. Onkos siis teistä järkevää laittaa raisuun tuollasta pakettia, ainakin itestä olis mukava jos olis paremmat valo tehot. Ja kaiken lisäksi sais myös vilkut, jos haluais parantaa edes vähän näkyvyyttä liikenteessä.
ja itse maksoin koko cdi sytystä 50e, joten ei se nyt niin rahasta kiinni ole
ja itselläni on myös säädettävä rajoitin, kun kuitenkin katupelinä on..................
ohoh tulipa varsinainen quotemonsteri
28.7.2009 9:59
28.7.2009 11:10
28.7.2009 17:20
30.7.2009 10:31
jampapap kirjoitti:Nonnii, kattelin tänään 73cc Läpätöntä autisaa mikä kotona... Ei perkele mitkä ajoitukset oon tehny näin silmämääräsesti, lasken ne vielä jokupäivä... Siitä tulee kauhee kierroskone kyllä, pakoaukkoa olin nostanut+leventänyt, huuhtelut suurentanu/suunnannut kuinka sen sanoo, mäntä tehty kanaville sopivaksi, imuhelmasta otettu vitusti pois ja kun mäntä menee yläkuoloon on pakohelma siinä ja siinä ettei kanava aukea. Huuhtelulähdöt muokattu, männästä tehty ne huuhtelukohdat portaattomiksi... Ja kaiken huippu että pakohelma on poikki sylinteristä joten mitenköhän kestää, keikkuu siinä kohtaa vähän mutta ei se hajoa, ainakaan niillä 10km mitä sillon ajoin tuolla ... Ensimmäinen käynnistys tapahtuu siis tuolla, sitten olen suunnitellut että tekisi läppäautisasta mäntäohjatun kun läpätkin myin pois, joten saas nähä mitä tulee käymään .
-Jani
30.7.2009 11:30
30.7.2009 12:41
jampapap kirjoitti:Täytyy koittaa päivittää, täytyy tuosta käyttöpelistäkin kuvat ottaa...
30.7.2009 22:04
31.7.2009 10:21
WalDemar kirjoitti:eipä mitään. Tulipahan aika akkiä
1.8.2009 17:45
1.8.2009 22:24
Tomppaa_ kirjoitti:Kaikki puhuu aina uusista, ni mullapas on vitusti ajettu väljä läppäautisa hyllyssä Teräsputkella onneksi.
1.8.2009 22:42
2.8.2009 10:03
Tomppaa_ kirjoitti:Kaikki löytyy. Orkkis imukauloja taitaapi olla jopa kaksi.