Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Mikä on vikana?

29.5.2013 15:27

Kattosin ni siellä on se vakio, siitä on kyllä pari viikkoo aikaa enkä muista tähän hätää numeroo olleskaan. Vaikuttaako tuo tk suutin sit noilla alemmilla kierroksilla edes pientä vertaa? Tosin lainaten tietopankkia
Tietopankki - 2t Kaasuttimen säätö kirjoitti:1/8 (tyhjäkäynti): tyhjäkäyntisuutin, seosruuvi, kaasuluistin leikkaus
1/8-1/4: tyhjäkäyntisuutin, seosruuvi, neulasuutin, kuinka korkealla neula on


Mutta... tässä lienee sit vaihdettava _pienempää_ tk-suutinta. Jotain 10 kokoo varmaan alkuun?

Re: Mikä on vikana?

29.5.2013 15:45

jaahas täällä on tällänenkin topicci :lol: noh kirjoitinpa kysymykseni tuonne stickyyn kysymyksiin, laitanpa seuraavan kerran tänne ;)

Re: Mikä on vikana?

29.5.2013 18:44

voi rieju minkä teki, tänää olin ajelemassa ihan normaalisti ja yhtäkkiä alko pikkasen pätkimää, no ajattelin tietenki että tulppa menossa ja sattu olemaa uus mukana ni tottakai vaihoin sen, ei mitään vaikutusta. myöhemmin pätkiminen alko vaan pahenemaan ja aina samaan aikaan kun pätkiminen alkaa, myös nopeusmittari sekoaa ihan täysin (heittelee esim 30-113-166-81 jne.) vaikka mulla ei ole edes mittarinpyörittäjä kiinni :D (pitäis siis näyttää koko ajan 0) selvästi siis sähköissä jotain häikkää. elikkä oisko jollain jotain ideaa mikä vois olla vikana? voisko mahollisesti vaan joku johto ottaa maihin? Malli vielä tarkemmin rieju mrx power up -09, viriä kuriton putki ja tietysti suutin vaihdettu sopivaan.

Re: Mikä on vikana?

29.5.2013 21:12

Tai sitten se on vaan cdi..

Re: Mikä on vikana?

29.5.2013 22:07

Mitenkäs cdi selittää nopeusmittarin sekoilun? Varsinkaan kun se tosiaan sekoilee vaan silloin kun pätkimistä ilmenee.

Re: Mikä on vikana?

29.5.2013 22:26

Tk-suutinhan vaikuttaa oikeasti koko kierrosalueen läpi. Se on todettu tuolla crossipuolella. Vakiohan näissä detseissä on muistaakseni 42. Itellä on 35 ja sillä toimii tosi hyvin. Koita vaikka samalla. Sitte jossei sillä ala toimimaan niin laihempaa neulaa koittamaan.

Re: Mikä on vikana?

29.5.2013 23:01

jawa123 kirjoitti:Mitenkäs cdi selittää nopeusmittarin sekoilun? Varsinkaan kun se tosiaan sekoilee vaan silloin kun pätkimistä ilmenee.

Eikun tuohon pätkimiseen liittyen.

Re: Mikä on vikana?

29.5.2013 23:21

Niin voihan se olla mutta ihmettelen vaan että miten mittarin sekoilu ja pätkiminen molemmat alkaa ja loppuu aina tasan samalla hetkellä, että mietin vaa että mikä vaikuttais niihin molempii.

Re: Mikä on vikana?

30.5.2013 14:53

Juunish kirjoitti:Tk-suutinhan vaikuttaa oikeasti koko kierrosalueen läpi. Se on todettu tuolla crossipuolella. Vakiohan näissä detseissä on muistaakseni 42. Itellä on 35 ja sillä toimii tosi hyvin. Koita vaikka samalla. Sitte jossei sillä ala toimimaan niin laihempaa neulaa koittamaan.

Orait! Kahoin ite ni se oli ulla 45 ;D Noh, ens viikolla suutin kouraa ja koittaa toimiiko paremmin!

Re: Mikä on vikana?

3.6.2013 0:43

Tuossa ku lähin ajeleen kaverille tonne vähä pitemmälle (20km) nii manki meni 45 ja sitte nyt ku tulin takas nii meni 30? :eek:
Siinä menomatkal tunsi et se veto jotenki katoo :s Ja sit tulomatkal kans kuulu niinku joku ois hinkannu johonki muoviseen? Esim. rengas hinkkaa lokariin tai ketjut siihe ketjusuojaan, katoin nii ei kyl rengas voinu osuu lokariin

Kaasu pohjassa kummatkin nopeudet, vähän niinku nyki tuossa 30 vauhdissa. Täysin vakio mopo
e: oikeastaan ku aattelee niin rupes erilailla käymään tankilla käynnin jälkeen, tankkasin 98 niinkuin pitääkin(?)
ee: voisko syynä olla huonot öljyt? ne ainakin tarkistan huomenna

Re: Mikä on vikana?

3.6.2013 22:12

luulin että toi mun x-limitti leikkas ku löi alamäessä takarenkaan lukkoon ja kiksi ei enää liikkunut. otin sitte pytyn irti ja kattelin, mutta sehä oli ihan hyvässä kunnossa niinku mäntäkin. siinä sitte ihmettelin ku ei mäntä vieläkään liikkunut vaan se oli jumissa alhaalla. otin kytkinkopan irti ja kone pyöri taas. ihmettelin tottakai että mitäs vittua. laitoin kytkinkopan takas kii ja kone pyöri kierroksen ennenku mäntä taas jäi jumiin sinne alas. elikkä nyt ihmettelen vaan että miksi vitussa tää ny tällee? Viriä pyörässähän on 85cc top performance, giannelli, kaasari, vahvistettu alakerta jne...

Re: Mikä on vikana?

3.6.2013 22:32

Mites kampura? Tai oisko joku laakeri leiponu?

Re: Mikä on vikana?

3.6.2013 23:50

noku en tiiä... eli lohkot auki ja eiku tarkastelemaan. voihan vittu sentään. :|

Re: Mikä on vikana?

4.6.2013 0:05

eddiedo kirjoitti:noku en tiiä... eli lohkot auki ja eiku tarkastelemaan. voihan vittu sentään. :|

Vie huoltoon jos vituttaa :lol: ja maksa muutama satku siitä lystistä :D

Re: Mikä on vikana?

4.6.2013 0:19

tottakai vituttaa jos on hienot kelit ja ei pääse ajelemaan. kait se on ihan normaalia? vitut mä mihinkään huoltoon vie :)