Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Mopojen tuunaus

9.4.2012 22:03

H@NNU kirjoitti:kawan vihreä runko ? isseen työmaalla on ainakin justihin kawan vihreää pulveria aika komia väri mielestäni.

Tää olis kyl aika jees. Osaako kukaan sanoa ton värikoodia, en oo itte ainakaa löytäny? :)

E:löytyi jo

11.4.2012 22:39

Nojoo kertokaas mistä saisi edullisesti led valonauhaa jota voi laittaa mopoon. Tai voiko sellaista tehdä itse, onko kokemuksia?

12.4.2012 14:36

Motonetistä saa(jotai vajaa 10e tais olla pätkä) ja täälläkin ollut porukalla myynnissä ;)

12.4.2012 16:11

Nyt ois valkoseen detsiin tarkotus tilata valkonen v-face ja viel ois harkinnassa että mikä loksu tulis. Oisko mitään ehotuksia? Ja jos kehtaatte linkkiä heittää :)

12.4.2012 19:05

Laita ihmeessä galleriaan kuvaa Yamahasta! :)

12.4.2012 19:13

Mulla on polisportin sm line ton v-facen kanssa kuvaa löytyy allekirjotuksen linkistä!

12.4.2012 19:34

jinchengtyyppi kirjoitti:Nojoo kertokaas mistä saisi edullisesti led valonauhaa jota voi laittaa mopoon. Tai voiko sellaista tehdä itse, onko kokemuksia?

Näitä saa täältä ja ite oon ollu todella tyytyväinen =)

15.4.2012 3:13

Aattelin tehä noille Räsän karmeille sinisille vanteille jotain, tos pari ehdotusta (enemmänki antaa mallia miten maalataan)
Orkkis, Tuned 1, Tuned 2, Tuned 3,
Mikä noista paras, muita ehdotuksia? Mitä vois tehdä vanteiden ja jarrusatuloiden lisäks? Naarmutki korjailen samalla kun maalaan/maalautan vanteet.

PS. änkkä liittyy tekniikkapuolen muutoksiin 8)
Viimeksi muokannut Meikko päivämäärä 15.4.2012 4:13, muokattu yhteensä 2 kertaa

15.4.2012 3:22

Vanteet mustiks tai pidät sinisinä. Satulat punasiksi.

15.4.2012 8:18

Mitkä tahansa noista ois hienommat, kuin nuo siniset :D . Jarrusatulat punasella. Mutta jos noista pitäs valita niin ehkä 3. Eipä toi nyt kauheesti muuta tarvii. Ehkä noi sivuheijastimet pois.

15.4.2012 22:14

Sanokaapa Motot.netin viisaat miehet ja ehkä naisetkin että pistänkö derbii mustat vai valkoset tnt takakatteet ja lipan? :D

15.4.2012 23:03

Valkoset omistaneena sanon, että laita mustat. Valkoset ehkä hitcu coolimmat, mutta ne menee heti paskaseks ja sit ei oo enään nättiä :D

15.4.2012 23:07

Itelläki valkoset nyt kiinni mutta en oikee ossaa päättää :D pitää sparessa paikan päällä katella :D

16.4.2012 13:50

Mitä mieltä ootte että näyttääkö SM loksut hyvältä enska mallin mopoissa? Vai oisko jotain hyviä enska mallin loksu vinkkejä enska detsiin?

16.4.2012 14:44

Riippuu aika paljon moposta ja yleisestä ulkonäöstä. Nakkaa kuvaa minkänäköinen se nyt on niin voi ehdotella edes jotain.. ;)