Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

12.9.2010 19:02

Turbokitin änkät ovat paskinta tuningia ikinä, vaikka frendille porailtiin ne pöntön reijät isommiksi ja vaihettiin villat, ne äänet ovat silti aivan kauheat pörinät. 2t mopon ääniä nyt muutenkin hankala saada mitenkään erityisen "kauniiksi".

13.9.2010 14:18

kossusukka kirjoitti:Turbokitin änkät ovat paskinta tuningia ikinä, vaikka frendille porailtiin ne pöntön reijät isommiksi ja vaihettiin villat, ne äänet ovat silti aivan kauheat pörinät. 2t mopon ääniä nyt muutenkin hankala saada mitenkään erityisen "kauniiksi".

Paitsi vakio pv:ssä :D Hurina vaan kuuluukun tulee :lol:

13.9.2010 14:27

kossusukka kirjoitti:Turbokitin änkät ovat paskinta tuningia ikinä, vaikka frendille porailtiin ne pöntön reijät isommiksi ja vaihettiin villat, ne äänet ovat silti aivan kauheat pörinät. 2t mopon ääniä nyt muutenkin hankala saada mitenkään erityisen "kauniiksi".

Kyllä niistä ihan mieluisat saa, ite ainakin pidän noita oman mopon ääniä sopivana. http://www.youtube.com/watch?v=_TTFmpk_uak

13.9.2010 15:26

niin no, kuka mistäkin tykkää. Itse tykkään korkealla jenkaavan 2 tahtikoneen äänestä, ja toiset tykkää enemmän siitä nelarin pörinästä. Eihän se jenkaava 2tahtikoneen mekkala niin "kaunis" ääni ole.

14.9.2010 14:24

Itselläni kyse oli enemmän tuningista, ja koska olen mopon ulkonäköön panostanut muutenkin aika paljon, niin jokin muu änkkä olisi tosiaan hienompi kuin tuo DT:n vakio..=) Eli mitäs hienoja änkkiä ainakin olisi ja jossa äänet eivät nyt ihan perseelleen olisi?

14.9.2010 14:50

IMO hienoin Leovincen tai Yasunin änkkä.

14.9.2010 15:09

Jokerihh kirjoitti:Itselläni kyse oli enemmän tuningista, ja koska olen mopon ulkonäköön panostanut muutenkin aika paljon, niin jokin muu änkkä olisi tosiaan hienompi kuin tuo DT:n vakio..=) Eli mitäs hienoja änkkiä ainakin olisi ja jossa äänet eivät nyt ihan perseelleen olisi?

Ite tekemällä saa hienoimman ja persoonallisimman.

14.9.2010 16:51

Jokerihh kirjoitti:Itselläni kyse oli enemmän tuningista, ja koska olen mopon ulkonäköön panostanut muutenkin aika paljon, niin jokin muu änkkä olisi tosiaan hienompi kuin tuo DT:n vakio..=) Eli mitäs hienoja änkkiä ainakin olisi ja jossa äänet eivät nyt ihan perseelleen olisi?

No leovincen änkkä on mun mielestä hienoin ja asialliset äänet. siis ku pitää huolta siitä
(ei öljyä kauheesti villoissa)

15.9.2010 16:26

Mistäs sivuilta/kaupoista saisi juuri esim. Leovincen tai Yasunin tai joittenki muiden änkkiä tilaaman melko halvalla?

16.9.2010 20:39

Jokerihh kirjoitti:Mistäs sivuilta/kaupoista saisi juuri esim. Leovincen tai Yasunin tai joittenki muiden änkkiä tilaaman melko halvalla?

vaikkaba mototin o/m palstalta. uudet villat ja rosteri kiiltämmää ni on paremp ku uus!

Derbi Senda R

16.9.2010 22:17

tietääkö kukaan meneekö derbi senda r 50cc mopoon tuo

http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... e=90004424

19.9.2010 15:22

Kolmen pultin kiinnitys tuossa ainakin on, joten saattaa mennäkkin. Ja vaikkei mens suoraan niin tuonhan modaa helposti kiinni jos pora pysyy kädessä..

19.9.2010 20:38

Oma mielipide näin asian sivusta on että tuon änkän hinta on aika sikamainen...70e änkästä on aikatörkeänpaljon.

19.9.2010 20:46

Slerpa_ kirjoitti:Oma mielipide näin asian sivusta on että tuon änkän hinta on aika sikamainen...70e änkästä on aikatörkeänpaljon.

Ookkos kattellu moottoripyörien vaimentimien hintoja?

19.9.2010 21:10

Olen, ja niidenkin hinnat kammoksuttaa.

Mutta siis pointtini oli se että miksi vaihtaa se vakioänkkä johonkin tommoseen hintavaan änkkään(josta tulee kovempi ääni)?

Vähän kun laittaisi lisää rahaa, niin saisi jo koko putken.