Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Mopojen tuunaus

30.3.2012 22:41

Jos hetken miettii minne nuo ledit tuossa sitä valoa sohii, niin ihan samanlailla se ajovalon kuvio rikkoutuu totaalisesti kuin kaikilla muillakin patenteilla.

30.3.2012 23:41

Miten ootte tuommosen ktm numeronkilven oikeen kiinnittänny?

30.3.2012 23:42

kaverit laittanu nippusiteillä, ja niin laitan minäkin kun tulee semmone hommattua

30.3.2012 23:57

Minä laitoin Hussen numerokilven MMX-maskin kumilenksuilla.

31.3.2012 14:40

Mitäs mieltä ootte, aion siis maalata mankista tankin, valokopan, vanteet ja sivukopan valkoiseksi. Lokarit, runko ja swingi mustaksi. Tankkiin saattaa tulla stickerbombin tapanen joskus myöhemmin : D

Pistän samantien kuvan mankista galleriaan. Kuvat otettu eilen.

E: Ja niin, nautit on varastossa, tulee kiinni samalla kun maalaan vanteet yms.

31.3.2012 22:09

Noitten sun kuvien perusteella vielä smotot, uus takavalo ja sellane lyhkänen takalokari ois cool :P

31.3.2012 23:03

Heienaut pistän kiinni heti ku oon maalannu vanteet, ja luultavasti tulee semmone takavalo/kilpiteline systeemi tohon. Takalokaria en viitsi vielä lyhentää, ehkä jos ostan pidemmät iskarit. Mutta kiitos mielipiteestä!

31.3.2012 23:21

Mutta jossain oon nähny myynissä sellasia valmiiks lyhkäsiä kromilokareita :) passais komeesti tohon sun mankiin jos motot kerta heität alle ;)

1.4.2012 17:25

Oisko pösö pahan näkönen tommosena: http://www.motot.net/galleria/kuvat/kayttaja/13/126383/PstunedKopio.jpg ? Mielipiteitä :D ???

1.4.2012 18:02

vanneteipit pois ja älä maalaa tota jalkaa niiin ihan jees ;)

1.4.2012 18:49

Okei, tota jalkaa en kyllä maalaa noista vanne teipeistä en oo varma. Semmoset kun tuli talvella hommattua :S . Tai sit myyn ne vaikka kaverille :D . Toiselle puolelle öljypumpun koppa ja takajarrulevy kans punasella ja jarru- ja vaihde polkimet ehkä kiiltämään ;) .

E: Ei noi vanne teipit nyt niin kauheilta näytä ainakaan tässä pösössä

1.4.2012 20:40

Vanneteipit vaan kiinni ;) Laita punasella sähköteipillä niin tulee leveemmät ja vielä nätimmät :P Käy vilasee mun apikkaa, siihen laitoin sähköteipillä :)

2.4.2012 19:34

Juu leikkasin pienen pätkän (~5cm) vanneteippii ja laitoin kiinni. Ei se nyt kovin kauheelta näyttäny, joten ne menee kiinni kun renkaat vaihtuu alle.

Mimmonen tussi käypi noitten rengasmerkintöjen merkkaukseen? Löytyykö käypästä esim. kirjakaupasta tms. vai pitääkö olla jotain erikoisempaa? Valkosta siis :D . Ainoo mistä oon löytäny netistä oli Mc Scatterilta , eikä sieltä oo mitään tilattavaa :| .

2.4.2012 20:17

Jos sun lähellä on motonet/biltema/joku muu autotarvike kauppa, niin noita rengasmarkkereita löytyy yleensä niistä ;)

2.4.2012 20:30

Okei pitää katto kun jossain noista käy :) .