23.6.2010 22:22
24.6.2010 0:21
Rieju_poika kirjoitti:Paljonkohan lähtis mökää kun laittaisi riejun vakio putgulaan tk:n änkän kiinni?
En halua mitään korvia vihlovaa mölinää, mutta hieman kovemmat kuin vakio änkällä.
Olisko kellään ääninäytettä?
24.6.2010 1:15
Mukke kirjoitti:Rieju_poika kirjoitti:Paljonkohan lähtis mökää kun laittaisi riejun vakio putgulaan tk:n änkän kiinni?
En halua mitään korvia vihlovaa mölinää, mutta hieman kovemmat kuin vakio änkällä.
Löysää hiukan änkän pulttei niin johan saatana korvat menee eikä tarvii mitää ostaan. Niinku tääl päi yks
24.6.2010 22:04
hassukka kirjoitti:Mukke kirjoitti:Rieju_poika kirjoitti:Paljonkohan lähtis mökää kun laittaisi riejun vakio putgulaan tk:n änkän kiinni?
Löysää hiukan änkän pulttei niin johan saatana korvat menee eikä tarvii mitää ostaan. Niinku tääl päi yks
Joo huomattu, tosin mulla palo tiiviste alkukäyrän ja paisarin välistä kun apriliassa sen saa katki siitä. Ja oli yhellä pultila vielä kiinni. En kehdannut ajaa Nyt on kunnon tiiviste ja pultit, äänetkin hiljeni.
24.6.2010 22:12
Itse en maksaisi tommosta summaa jos sinulla on jo änkkä, koska änkkähän on täysin turha kapistus tehon kannalta. Itse en kyllä maksaisi 5 euroa enempää änkästä muutenkaan, itelle se on täysin turha kapistus, joten miksi semmoseen tuhlaamaan rahojani.Kaupungissa voisikin olla eri asia, mutta siellä yrittäisin ottaa sen kaikkein eniten hiljentävän änkän, eli vakioänkän ettei poliisit välttämättä kuulisi minua 10 korttelin takaa.ikait se ole paha maksaa 30€ änkästä?
24.6.2010 22:40
Slerpa_ kirjoitti:Itse en maksaisi tommosta summaa jos sinulla on jo änkkä, koska änkkähän on täysin turha kapistus tehon kannalta. Itse en kyllä maksaisi 5 euroa enempää änkästä muutenkaan, itelle se on täysin turha kapistus, joten miksi semmoseen tuhlaamaan rahojani.Kaupungissa voisikin olla eri asia, mutta siellä yrittäisin ottaa sen kaikkein eniten hiljentävän änkän, eli vakioänkän ettei poliisit välttämättä kuulisi minua 10 korttelin takaa.ikait se ole paha maksaa 30€ änkästä?
Mutta päätös on sinun. Jos tosiaan tahdot sen änkän, ja olet valmis maksamaan tuosta sen hinnan niin mikäs siinä, sanoin vaan tuolla mielipiteeni asiasta.
24.6.2010 22:47
Tuon vuoksi itsekkin ottaisin vakioänkän.Myöskin siksi että se juuri on se ruma paska eikä se kaiken alta pilkistävä upean hieno carboni, tai jonkun mun värinen änkkä missä kiiltävää kromia. Varmaan tämänkin vuoksi laittaisin vakioänkän. Poliisit varmasti kiinnittää huomiota enemmän mopoon jossa jok erikoinen änkkä kun semmoseen missä rumapaska vakioänkkä..Ja jotai topikkii liittyvää: ite tykkään vakioänkäst kosk siin on hiljasimmat äänet juurikin ettei poliisit kuule mua 10 korttelin takaa. Tosin ruma paska mutta toimii hyvin.
30.6.2010 21:46
Slerpa_ kirjoitti:Tuon vuoksi itsekkin ottaisin vakioänkän.Myöskin siksi että se juuri on se ruma paska eikä se kaiken alta pilkistävä upean hieno carboni, tai jonkun mun värinen änkkä missä kiiltävää kromia. Varmaan tämänkin vuoksi laittaisin vakioänkän. Poliisit varmasti kiinnittää huomiota enemmän mopoon jossa jok erikoinen änkkä kun semmoseen missä rumapaska vakioänkkä..Ja jotai topikkii liittyvää: ite tykkään vakioänkäst kosk siin on hiljasimmat äänet juurikin ettei poliisit kuule mua 10 korttelin takaa. Tosin ruma paska mutta toimii hyvin.
10.7.2010 18:46
Slerpa_ kirjoitti:Tuon vuoksi itsekkin ottaisin vakioänkän.Myöskin siksi että se juuri on se ruma paska eikä se kaiken alta pilkistävä upean hieno carboni, tai jonkun mun värinen änkkä missä kiiltävää kromia. Varmaan tämänkin vuoksi laittaisin vakioänkän. Poliisit varmasti kiinnittää huomiota enemmän mopoon jossa jok erikoinen änkkä kun semmoseen missä rumapaska vakioänkkä..Ja jotai topikkii liittyvää: ite tykkään vakioänkäst kosk siin on hiljasimmat äänet juurikin ettei poliisit kuule mua 10 korttelin takaa. Tosin ruma paska mutta toimii hyvin.
11.7.2010 12:48
Rieju_poika kirjoitti:hassukka kirjoitti:Mukke kirjoitti:Rieju_poika kirjoitti:Paljonkohan lähtis ....
Joo huomattu, tosin mulla palo tiiviste alkukäyrän ja paisarin välistä kun apriliassa sen saa katki siitä. Ja oli yhellä pultila vielä kiinni. En kehdannut ajaa Nyt on kunnon tiiviste ja pultit, äänetkin hiljeni.
Eikait se ole paha maksaa 30€ änkästä? Ja pieni tietoisku: Rieju on kylläkin kuriton, mutta cdi on vielä menoa rajoittamassa. Eli ei aivan lahna ole
11.7.2010 21:03
12.7.2010 0:30
12.7.2010 2:37
walluuu kirjoitti:Voiko rieju mrt:n vakio putkeen laittaa turbokit putken välipillin ja änkän kiinni siihe riejun vakioputkee ku on änkkä hitsattu kiinni ni ei tarviis sen kanssa ruveta sähläilee?
12.7.2010 11:17
Mitä tällä oikein haet? Itse en näkisi mitään muuta syytä tuolle esteelle kun sen, että siinä ei ole yhtään mitään järkeä. Osta koko turbokitin putki. Saat tehot samalla.walluuu kirjoitti:Voiko rieju mrt:n vakio putkeen laittaa turbokit putken välipillin ja änkän kiinni siihe riejun vakioputkee ku on änkkä hitsattu kiinni ni ei tarviis sen kanssa ruveta sähläilee?