26.5.2009 12:17
Erkka kirjoitti:Kyssäreitä
26.5.2009 12:50
Erkka kirjoitti:Erkka kirjoitti:Kyssäreitä
Tulikohan nyt liian vaikeita juttuja vai estääkö periaatteet proo-miehiä vastaamaan? Vai onko kaikki Motot.net-lomalla?
26.5.2009 15:00
26.5.2009 19:49
26.5.2009 20:15
26.5.2009 22:37
Kaarlo kirjoitti:Pienien läppien puolesta puhuu myös kehitys. Läppien määrähän on kasvanut jatkuvasti. Ei kai viripojat huvikseen niitä 8-läppäisiä runkoja tee.
27.5.2009 10:29
Perusteluja? Luistiohjauksessa imuajoituksen epäsymmetrisyys on niin kova etu, ettei ainakaan perinteisen mäntäohjatun pitäisi päästä lähellekään. Vai onko keksitty tai odotettavissa että olisi tulossa kestävä ja toimiva "epäsymmetrinen" mäntäohjaus?Sarvi-Perkele kirjoitti:...Itseasiassa mä odottelen suurella mielenkiinnolla milloin palataan takaisin mäntäohjattuun. Tämä ei ole vitsi.
27.5.2009 17:39
28.5.2009 21:00
Nalle Puch kirjoitti:Perusteluja? Luistiohjauksessa imuajoituksen epäsymmetrisyys on niin kova etu, ettei ainakaan perinteisen mäntäohjatun pitäisi päästä lähellekään. Vai onko keksitty tai odotettavissa että olisi tulossa kestävä ja toimiva "epäsymmetrinen" mäntäohjaus?Sarvi-Perkele kirjoitti:...Itseasiassa mä odottelen suurella mielenkiinnolla milloin palataan takaisin mäntäohjattuun. Tämä ei ole vitsi.
14.6.2009 11:34
14.6.2009 14:19
Erkka kirjoitti:Kertokaapa Pro-miehet miten toteuttaa Pv:n 50cc sylinterille squish-kansi? 74cc:lle se ilmeisesti onnistuu pelkästään vakiokannesta laskemalla sopivan verran... Olen tässä miettinyt, että onko kannen palotilan uudelleenvalaminen(mahdotonta?) ainoa vaihtoehto?
waltteri sanoi: Suunnittelin tuossa tekeväni 74cc p+:ssaan muutaman muutoksen. Eli: Kun nuo p+:ssan takahuuhteluthan lähtevät ns.2-huuhteluilta kanavaa pitkin sinne sylinterin takaosaan, ja se systeemihän on heikko virtausten suhteen ( haittaa 2-huuhteluiden toimintaa) ,niin aikomus olisi tukkia ne takaportit ja niiden lähtö siitä 2-huuhteluiden päästä, ja muotoilla sitten ne 2-huuhtelut kunnolla, ja muokkaisi sitten niistä entisistä takaporteista männän kautta toimivia, ja laittaisi sitten männäksi vaikka malossin tai zetan ikkunamännän. Tämä on siis suunnitteluasteen alussa vielä, toteutus ei ole ongelma mutta pitää suunnitella kanavat kunnolla
kritiikkiä saa antaa ajatuksesta
14.6.2009 21:13
En ole pro enkä tunne Sutsukin kannen mittoja, mutta täyttö kannattaa varmaan tarvittaessa tehdä hitsaamalla eikä valamalla.Erkka kirjoitti:Kertokaapa Pro-miehet miten toteuttaa Pv:n 50cc sylinterille squish-kansi? 74cc:lle se ilmeisesti onnistuu pelkästään vakiokannesta laskemalla sopivan verran... Olen tässä miettinyt, että onko kannen palotilan uudelleenvalaminen(mahdotonta?) ainoa vaihtoehto?
14.6.2009 21:35
14.6.2009 22:09
-Zone- kirjoitti:Jos muokkaan kerran alkaa, niin sitten vaihdettavat palotilat. On paljon helpompi sitten tehdä erilaisia palotiloja ja testata niitä ilman jumalatonta kansiarmeijaa.
3.7.2009 22:18