Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
8.4.2013 21:36
Kansi on katottu että on suora, tiivistepinta on puhdas ja tasainen, tiiviste asennettiin huolellisesti ja momenttiavaimella ja oikealla momentilla ristiin
Samalla vaihdettiin uusi mäntä. Sitten kun yritettiin käyntiin niin valuu pakoaukosta jäähdytysnestettä. Nyt on kone aukastu taas ja todettu että ei ollu kannen tiivisteissä mitään vikaa. Eli jossain muualla on nyt vika.
8.4.2013 21:43
Ja samalla kannella on ennen toiminut? Katoitko lasia/peliä vasten, että onko suora?
8.4.2013 21:54
Samalla kannella on ennenkin toiminut ihan normaalisti. Kokeilin tasaisuuden lasia vasten. Pitänee huomenna avata lohkot jos sieltä löytyis syy tohon.
8.4.2013 22:34
Eiköhän se vika ole pytyssä,kannessa tai tiivisteissä. Turhaan lohkoja alat aukaisemaan, koska ei siellä vikaa voi olla.
8.4.2013 23:03
onko kenelläkään mennyt moottorin etu korvat poikki? Mulla on mennyt jo kahdesti. Kun olin tehnyt kevät huollon ja vaihtanut moottorin korvat uusiin niin kahden päivän ajon jälkeen kun kytkimeen pääs ilmaa jostain niin samalla huomasin että moottorin korvat olivat poikki edestä vaikka olin laittanut uudet kiinni kaksi päivää sitten. Moponi on HM CRM derapaqe competition vuosimallia 2011.
11.4.2013 17:38
Paljonko nyt tähän koneeseen kuuluu laittaa öljyä? Alkoo häiritteen kun osa sanoo, että 820ml ja minun mielestä sinne kuuluu 720ml. Ainakin minulle aina sanottu, että 720ml.
11.4.2013 17:39
8 desiä ite aina laittanu
11.4.2013 20:48
Ei se ole niin nuukaa vaikka laittais vähän liikaa. Kyllähän se ylimääränen tulee ulos jos ei tykkää koneessa olla
Parempi liikaa kuin liian vähän!
11.4.2013 21:01
sopiiko vanhanmallin kytkinkoppa uuteen koneeseen?
Voiko öljypumpun rattaat poistaa?
11.4.2013 21:26
Eipä ne lohkot oo tainnu muuttua kytkinkopan kiinnityksen osalta, joten melko varmasti sanoisin että passaa. Ja voi ottaa tuoreöljyvoitelun pumpun rattaat pois.
Yam4ha kirjoitti:Paljonko nyt tähän koneeseen kuuluu laittaa öljyä? Alkoo häiritteen kun osa sanoo, että 820ml ja minun mielestä sinne kuuluu 720ml. Ainakin minulle aina sanottu, että 720ml.
820ml on oikea täyttömäärä, eli 8,2dl.
11.4.2013 21:36
maanantaina saadan sitte tietää että oliko mitään ongelmia
Toimiiko tiivisteliima hyvin ku ei oo tiivstettä ja ei jaksais ostaa
11.4.2013 22:32
Rakennat stunttipeliä etkä jaksa ostaa tiivisteitä?
Kyllähän se tiivisteliimakin asiansa ajaa, mutta tiivistekerroksen paksuus on levittäjästä kiinni joten valmis tiiviste on aina varmempi ratkaisu.
11.4.2013 23:17
Tiivistemassa toimii aivan loistavasti kytkinkopassa joten aivan turha maksaa ylimääräistä pahvilätystä. Massat sormella levittäen kytkinkoppaan ja lohkoon, sen jälkeen kiristät sen verran että tiivistettä alkaa pursuta hieman reunoilta jokapuolelta, jonka jälkeen jätät massat kuivumaan noin tunniksi ja sitten kiristät loppuun. Ei mitään ongelmaa, Go for it!
12.4.2013 0:05
vauhtiviivatarra jos oot vaihtanu jo 2 ku eka asentajasta vika toinen katkes ku otin varovasti kytkinkopan pois, molemmat oli uudet ja toi lohko ei oo parhaassa kunnossa niin uskon että tiivisteliima pitää paremmin!
Kiitos laitan kii sen niin että annan kuivua vähän
13.4.2013 17:07
Onko kellään tietoa että jos (en oikeastaan tiedä) toi prikka on tippunu vaiheistoon että miten sen saa poies ilman että ottaa koneen pois? Ja pitäiskö se näkyä jos taskulampulla näyttää valoa vaiheistoon
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.