Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
23.4.2012 21:55
Sama keskiö juu pitää olla. Noilla väleillä kone huutaa, ja kone kuluu ja ei tykkää muutenkaan.. noh omatpa on valintanne, ei kiinnosta paasata enää. 420 jaolla, ja 140 lenkkiset kun otat niin hyvä tulee.. Ja älä osta mitään KMC kumilenkkejä, vaan kunnon Reginat, RK, DID tmv.. satsaa se +30€ niin ei tarvi katua.
23.4.2012 22:24
mitäs sitten gogge tai kuka tahansa muu suosittelisi, jotta ei kone huutaisi? pitääkö vaan yksinkertaisesti hommata rajoitettu cdi boksi vai jotain muuta kenties?
23.4.2012 22:47
Kuria putkeen.
23.4.2012 22:50
Kuria putkeen, ilman putsariin tmv, rajoitettu cdi voisi myös olla hyvä.
28.4.2012 12:52
Moro!
Mites on porukka täällä lyhentäny ketjuja? kiinnostas tietää etten vaan mene mälläämään noita uusia ketjuja.
28.4.2012 21:09
Rälläkkä on kovasana. Sillä vaan hioo katkastavasta kohasta ne lenkkien akselien päät pois ja sit vaan sen läpyskän naputtelee jollain ruuvi meisselillä tms. pois. Vähän ehkä huonosti selitetty mutta noin se menee. Tai sitten jollain ketjujen katkaisu työkalulla.
28.4.2012 21:15
Niin tai ketju ruuvipenkkiin ja tuurnalla tappi pois.
28.4.2012 21:31
Ite teen kans XPSsm:än selittämällä tavalla
30.4.2012 8:48
Eikös teräketjuöljy käy hyvin ketjuille?
30.4.2012 21:51
Joo teräketjuöölihän ainaki pysyy ketjuisa, ei muutako laitat menee.
9.5.2012 22:31
paljonkohan detsi menis 10/60 väleillä kurittoman?
12/52 väleillä meni kytän al sen 72km/h
9.5.2012 22:35
Taas kerran vois sitä
rissalaskuria käyttää, ettei tarvi täällä kaikkea kysellä...
13.5.2012 10:44
Kokeilkaas onko tuosta hyötyä...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
13.5.2012 21:27
Loistavaa Betaversio!
14.5.2012 22:05
Mites, kun oon miettiny noita ketjuja. Ainakun istuu mopon päälle, niin ketjut kiristyy. Sittenkun kiristää ne sopivaks ykspäällä ajoon, niin ne on taas kireellä kun ottaaki kaverin kyytii.
Niin onko kukaan patentoinu vaikka swingiin, jotain raudanpätkää, missä olis toinen pätkä joka liikkuu ylös-alas, siinä olis kiinni joku vanha eturatas ja jousi siinä raudanpätkässä, että se oli niinku automaattinen ketjun kiristin. Mahtasko onnistua, vai kuulostaako ihan hullulta muitten mielestä?