Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

10.5.2012 17:03

Jos muistan oikein niin toi 80cc barikit on "vaan" 74cc todellisuudessa. Tai sit se oli se 70cc joka oli 74cc. Näemmä yhel kaveril paikkakunnal o 74cc barikit, turbokit alakautta ja ei tunnu mitenkää erilaiselt ku se vanha 50cc. Kulkee ehkä 5 kovempaa. Eli en suosittele mitään barikittia jos vocan ja kisasähköt oot hankkimas, osta joku midrace pytty sit saman tien nii saat enemmän iloa irti.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

10.5.2012 17:07

Kyseessä Ollut Varmaa 74cc Kitti joka vastaa 70cc tasoa. Tässä 80cc pytyssä onkin pikkasen enemmän vielä potkua, ja viilaamalla sitä saa lisää..

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

10.5.2012 17:09

Riippuu hyvinkin paljon kuka viilaa.. Ja samaan hintaan saat parempiakin pyttyjä.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

10.5.2012 19:16

Haluaisin varmuuden asiasta eli onko tuo http://www.motot.net/talli/osat/id37426/ kyseinen sylinteri oikeasti Pro race? olisin kiitollinen jos joku osaisi vastata :)

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

10.5.2012 19:25

Minun käsittääkseni ei ole, koska kaikissa Metrakit Pro Race sarjan sylintereissä on kultainen kansi.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

10.5.2012 19:27

Tuolla 80cc Barikitillä ei oikeesti saa juuri mitään tehoja irti, usko tai älä. Suosittelen eri sylinterisarjaa mikäli haluat jotain kovempia nopeuksia yms?

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

10.5.2012 19:55

Hyvä Pytty Se on, Sillä saa menemään sen verran mikä mulle kyl riittää..

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

10.5.2012 20:04

Niinhän sää luulet. Turbo busa on yleensä se viimenen laite mistä ei tehot lopu kesken.. Ja jos ei rahasta oo kiinni, niin miks ostat tommosta, kun samaan rahaan saat parempaakin?? Ei voi ymmärtää..

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

10.5.2012 20:14

No jos ny oikeen aatteloo niin tolla pytyllä realistinen loppunopeus 14-53 väliillä joku 110-115 km/h max.

Laita samantien Mid-Race kamat niinkun määki suunnitelin aluuksi, mutta pro race oli 18 e huakee mitä hebo manton revolution (ei siis pataneekeri) :D

Ssen moon kans päättäny jotta jos mulla proo reissi leipaasoo, niin ostan samanmoosen pytyn uuresta, kun patanegra maksaa 418 e ja pro race 290 e niin 118 e säästää siinäki ja lopuuksi ei niis niin paljua erua oo jotta maksaas vaivan :)

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

10.5.2012 20:57

Joko prooreissi rokkaa vai vielläkin pelkkää prooreissi huutelua? :lol:

Tosiaan itsellä ollut työ Barikitin sylinterisarja , vääntää vaan pirusti kovia nopeuksia ei oikein tavoiteta. Samalla hinnalla saa huomattavasati tehokkaamman sylinterisarjan ja kannattaa ostaakkiin tehokkaampi setti jos meinaat nuo muut osat hommata josta oli aikaisemmin puhetta saat enemmän iloa irti ja kestävät yhtälailla kovemmat viritkin! ;)

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

10.5.2012 21:02

Mikäs se sit Kannattas? En tiiä, mut tähä mennes kuullu Bari Kitistä vaan pelkkää hyvää..Mitään Metran pyttyjä ei ainakaan oo järkee ostaa..

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

10.5.2012 21:06

On se pro race nyt paljon kovempi juttu kun joku barikit :DD Älä anna nimen hämätä.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

10.5.2012 21:11

Tai Sitten tyydyn siihen perus Airsal 70cc Ei tarvi kampiakselia yms vaihtaa.. :roll:

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

10.5.2012 21:24

....
Viimeksi muokannut Petezyy päivämäärä 10.5.2012 21:34, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

10.5.2012 21:26

Jos nyt ekaks lopetat ne tuplapostit, ja sitte päätät mitä sä haluut.