Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
1.6.2013 22:44
Huomenna ois tarkotus ruveta purkaa sylinteriä irti DT:stä kun ei ole puristuksia
Olen ekaa kertaa pyttyä irrottamassa ja huolestuttaa vaan se ettei pääsis likaa menemään koneeseen sillä aikaa jos joutuu esim. pytyn hoonaamaan tai muuta vastaavaa
Ajakoo esim. puhdas rätti kampikammioon laitettuna asiansa?
1.6.2013 22:58
Juu joku rätti vaan siihen kampikammion suojaks kun otat pytyn pois
2.6.2013 23:17
mitäs tiiviste ainetta kannattais laittaa kun lohkon välistä tihkuu vaihteistoöljyä aina ajon jälkee ?
3.6.2013 9:15
Uusi tiiviste lohkojen väliin.
3.6.2013 10:49
Omaan ongelmaani selvisi nopeasti vastaus miksi ei kiertänyt alhaalta. Olin mennyt typeränä säätämään öljypumpun vaijeria, se sama vaijeri mikä on kaasuvaijeri, niin vitusti kireämmälle
Tunki öljyä hulluna kaasariin pienilläkin kierroksilla. TVsysteemi pois käytöstä ja öljyt bensan sekaan niin hyvin kulkee taas. Silti lämpimänä hieman nihkeämpi meno kuin kylmänä niin varmasti pitää laittaa toi propelli pyörittää kokoajan.
4.6.2013 22:59
eikö näistä alipaineilla toimivista bensahanoista mitä on am6 koneissa pitäisi tulla bensaa jos sitä imee kun se on tankissa kiinni? tulpanreiästä kun kaataa bensaa niin hörähtää käyntiin hetkeksi, polkemalla/työntämällä ei millään, bensahanan jälkeiset letkut kaasariin ihan tyhjät. bensaa on ja hanakin putsailtu
4.6.2013 23:18
Niin mit sää sielt imeskelet? Imukaulaan menevä letku irti ja siitä koitat. Jos tulee ni on imuvuoto, jos ei tul ni raana vaihtoo. Ite sanon että heität vesilintua koko raanalla ja laitat vaan letkun suoraan tankista. Manuaalikraanoja saa kans letkun väliin, kannattais.
5.6.2013 0:58
Hyvin epätodennäköistä on, jos alipaineletkussa olisi vuoto.
8.6.2013 3:36
Mitenkäs tämä villojen vaihto oikein tapahtuu?
Eli popparit porakoneella pois, sitten vanhat villat pois, kääritään uudet villat tilalle ja alle kerros teräsvillaa?! , sitten uudet popparit tilalle ja that's it ?
8.6.2013 9:33
Onko tämä
http://www.motot.net/galleria/kuva184547/ kansi vielä käyttökelpoinen? Voikohan tuolle itse tehdä mitään?
8.6.2013 19:50
Simo Luoma kirjoitti:Nyt nopeaa vastaista tarvis, pitkästä aikaa derbiä rupesin korjailemaan (pitikin ruveta) ja kytkinposki ei vaan suostu antautumaan, menee yhdessä asennossa paikalleen mutta siinä asennossa kytkinvipu ei liiku sitte mihinkään. Saatanan paska tuon kans aina tuommosta saatanan taistelua, ei vaan koskaan toimi.
Kytkinkoppa ei mee melkeen koskaan ilman väkivaltaa kiinni
liikuttele niitä rattaita siellä kytkinkopan sisällä nii luulis menevän
10.6.2013 19:11
mihin tuommonen kulmikas rengas menee kun oman männän mukana tuli tommonen? merkki on Naraku. tarkotan tota mikä on noitten männänrenkaiden vieressä tossa kuvassa.
http://www.mc-scatter.com/images/webkuv ... 4sarja.jpg
10.6.2013 20:59
Meinaatko tuota ohuempaa rengasta joka on noitten 2 männänrenkaan kanssa samassa kasassa vai nuita kahta pientä?
10.6.2013 22:21
tota joka on kahen männänrenkaan alla
13.6.2013 16:16
Mistäs mahtaa johtua sellainen, että mopo ei lähde polkemalla käyntiin, jos on ollut käyttämättömänä esim. yön yli. Työntämällä lähtee hyvin ja sen jälkeen polkemallakin ykösellä jonkin aikaa, mutta ei enää seuraavana päivänä.
Kun mopoa polkee se ei lupaille yhtään.
Vaihteistokin on tuntunut viime aikoina vähän kankealta, mutta tuskin liittyy nyt tähän.