Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
26.4.2012 22:47
KarsTa kirjoitti:ei vaikuta ei mutta mua häirittöö se
ja kun tuoteselostees lukoo jotta leimahruspiste 100 celsiusta niin ei kovin kyllä vakuuta
Ei siellä kampikammios niin kuuma pitäis olla, ja seoskin jäähdyttää kokoajan
PV-foorumin puolella oon monestikkin nähny että kemiallisella on huuhtelujen lähtöjä tasooteltu.
27.4.2012 8:39
Kai 70cc pytyllä voi pitää tuorevoitelun vielä? Vakiokaasari-ja putki niin kai se tuorevoitelu riittää?
Ja sehän ei haittaa mitään jos lisää tummanvihreän väristä öljyä punaisen päälle, kun tuorevoitelukopassa oli pohjalla vielä sitä. Kyselen tätä kaverini puolesta ja pyttyhän on Airsalin seitenkymppinen.
Anteeksi vähän epäselvästä tekstistä, mutta sen kai voi laittaa aamun piikkiin...
27.4.2012 8:57
Voi pitää, tietty varmempi aina seosbensoilla, mutta pitäs kestää.
Öljyjä kyllä voi sekoittaa. Loota öljyt kannattaa kuitenkin olla samanlaista..
27.4.2012 9:01
TooByAas kirjoitti:KarsTa kirjoitti:ei vaikuta ei mutta mua häirittöö se
ja kun tuoteselostees lukoo jotta leimahruspiste 100 celsiusta niin ei kovin kyllä vakuuta
Ei siellä kampikammios niin kuuma pitäis olla, ja seoskin jäähdyttää kokoajan
PV-foorumin puolella oon monestikkin nähny että kemiallisella on huuhtelujen lähtöjä tasooteltu.
jaa, täähän oliki hyvät tiat, pitääki käyrä motonetis huamenna ostamas sitä
28.4.2012 1:51
Kyllä se vissiin valurauta on ainaki gearpartsin mukaan.
3.5.2012 19:33
Kestääkö vanhanmallin DTn kampuranlaakerit sporttiluokan 70ccllä?
3.5.2012 19:49
Itse ainakin vaihtaisin. Riippuu toki paljolti siitä, kuinka paljon ajetut laakerit kyseessä.
3.5.2012 19:52
arsori kirjoitti:Itse ainakin vaihtaisin. Riippuu toki paljolti siitä, kuinka paljon ajetut laakerit kyseessä.
Kymppitonnin ajetut laakerit.
3.5.2012 21:29
Kestää ne, mutta tietysti varmistaakseen ainakin itse vaihtaisin. Kymppitonnin ajetut laakerit kestävät hyvin vielä tonneja, kunhan mopoa ole mitenkään paljoa raiskattu..
4.5.2012 16:39
http://www.vsmotoparts.com/brands/derbi ... 50cc-derbi . Tommosta olisin ostamassa nyt vakiosylinterin tilalle kun siitä meni pinnoite sylkästä. Yks renkanen mäntä näyttäs olevan ja onko ilmeisesti 2 aukkonen pakokanava? Tuleekos tommosesta sitten jotenki enemmin tehova vai?
4.5.2012 16:43
Aikalailla vakiota vastaava.
4.5.2012 16:45
Oman käsityksen mukaan Airsalit eivät kauhiasti tuo lisätehoa, vaan ovat enemmänkin "varaosakäyttöön" korjatkaa viisaammat toki jos olen väärässä.
4.5.2012 16:47
oliskos mitään halpaa suunnilleen tuon hintaluokan "tehokkaampaa" sylinteriä olemassa?
4.5.2012 17:46
Kyllä vähän taitavampi viilaja airsalistakin tehoja saa, kaikki aukotukset vaan uusiksi