24.12.2013 13:28
Löytyiskö muuten airsalista portmappia niin voisi itsekin sitä vähän tutkailla että mitä se airsali on pyttyjään?
Niin no mitenkäs ajattelit sitten todentaa että onko se huuhtelukanavan virtaus nyt parantunut....................
24.12.2013 15:40
24.12.2013 17:28
24.12.2013 21:02
25.12.2013 2:27
mites, kun nostaa pakoaukon ajoitusta, esim. 184 (muistaakseni airsalissa vakiona) -> ~195, niin eikös jo silloin jää pienemmälle pakoaukon ajoitukselle mitoitetut huuhtelut pullonkaulaksi
sitten pakoaukolle viilaa (maltillisesti) ja taas kokeilemaan ja säätämään, niin pitkään kunnes tehoja alkaa olemaan tarpeeksi korkealla (tehoja pitäisi saada +12krpm asti, ainakin vakiopytyllä ennen viilaamista tehot hiipui aika nopeasti 10krpm jälkeen).
eikös näissä ducatin rajoittamattomissa cdi bokseissa ole kierrokset rajoitettu sinne n. 12-13krpm? eli joutunee vaihtamaan sen johonkin 'tuuninki' cdi boksiin.
sytkää aikaisemmalla
jos saan joltain tuttavalta paremman migin (suojakaasullinen), silloin voin vaikka koittaa hitsata kasaan pari putkea. ensimmäinen putki, kun oli niin vaikea hitsata suojakaasuttomalla bilteman migillä, niin ei siitä oikein tahtonut tulla mitään. kesti joku pari-kolme viikkoa saada se edes jotenkin pitämään pakokaasut sisällään.
25.12.2013 13:41
25.12.2013 14:22
25.12.2013 14:55
Tuo linkkaamasi portmap on ilmeisesti skootterin ilmajäähyversiosta
Tämmönen huhuhan se tuntuu liikkuvan mutta kuten tavallista, kellään ei ole varmaa tietoa. No minulla on ainakin semmoinen tieto että herran vuonna 2013 vuosimallin 02 MBK X-limit varustettuna ducatin rajoittamattomalla cdi-boksilla kiersi Palezun tallissa 13600rpm eikä minkäännäköistä pätkintää liiemmin esiintynyt. Jos se on rajoittamaton boksi niin eihän siinä sillon rajoitinta pitäis olla??
25.12.2013 17:35
Google näyttää olevan kanssasi samaa mieltä. Itse en vaivautunut mokomaa taulukkoa edes kääntämään, kun eräs "luottokaveri" tulkitsi sen mulle jo valmiiksi... Anteeksi kömmähdys.Ledinauha kirjoitti:Yläastesaksani perusteella sanoisin että früher = aikaisemmin/ennakko ja später = myöhemmin. 500rpm olisi 4.5 astetta ennakkoa, 8000rpm 0 astetta ja siitä eteenpäin sytkä vain myöhenisi?
25.12.2013 18:00
juppi98 kirjoitti:huhhuh.. ei siinä silloin pitäisi olla mitään ongelmaa saada kiertämään yli 13000rpm.
25.12.2013 19:21
25.12.2013 19:52
26.12.2013 1:36
26.12.2013 13:31
26.12.2013 18:18