Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
12.11.2011 23:26
jos se käy laihalla niin saa jostain välistä sitten liikaa ilmaa, suutin pitäisi olla hyvä ellei liian hieman liian iso.
12.11.2011 23:34
Mutta mistä välistä se sitte voi sitä ilmaa vetää? Kun läppärunko, imukaula on tiiviitä, imukaula on hyvin kiristetty, siitä ei pääse, imukaula on ehjä, ilmanputsarin liitos on tiivis, (niin tiukka että hyvä kun sai sen ees kiinni). Niin ei siinä oikeen enää mitää oo paitsi liian pieni suutin... Mutta sitä en usko enä itekkää, ei se voi olla liian pieni.
13.11.2011 0:52
Magneetonpuolen stefa, pytyn alatiiviste mm.
13.11.2011 0:56
No miten se nyt vois sieltä vetää kun toimi sen dopplerin kaa? Eikä vaihdon jälkee oo oikeestaan käytetty. Ja alatiiviste on ainaki kunnossa.
TooByAas kirjoitti:No oikeastaan kaikki SHA -kaasarit, mutta järkevämpää olis vaihtaa imukaula ja kaasari vaikka uudempien Minarellien 16mm PHBG:seen.
Vinkkinä vaan että uusissa minarelleissahan on 16mm PHBN.
13.11.2011 2:10
No sanotaan näin, jos sä oot putsarin vaihtanu ja suutinkin tuntuis olevan riittävän iso niin ainut mahdollisuus on imuvuoto. Etti joku vaikka crc purkki, ja suihkuttele sitä vaikka imukaulan lähettyville mopon käydessä. Jos käynti muuttuu niin tiedät että sieltä vuotaa
Reetuhai2 kirjoitti:Vinkkinä vaan että uusissa minarelleissahan on 16mm PHBN.
Ei voi olla...
13.11.2011 11:28
TooByAas kirjoitti:Reetuhai2 kirjoitti:Vinkkinä vaan että uusissa minarelleissahan on 16mm PHBN.
Ei voi olla...
Valitettavasti on.
13.11.2011 12:31
On niissä.
13.11.2011 13:00
Entäs muuten, voiko se suutin olla jo liian iso, että sen takia hukkuu kun vääntää kaasua?
13.11.2011 13:43
laita 10 numeroa pienempi suutin ja käy kokeilemassa mitä tapahtuu.
13.11.2011 15:22
samuxd kirjoitti:Valitettavasti on.
Sami L kirjoitti:On niissä.
Ootteko kuullu sarkasmista?
Reetuhai2 kirjoitti:Entäs muuten, voiko se suutin olla jo liian iso, että sen takia hukkuu kun vääntää kaasua?
Jos sulla 115 suutin on, niin ei pitäis olla vielä niin iso että tukehtuu.
13.11.2011 16:37
Noh, nyt sain sen toimimaan. Nyt on vaan se, että just ennen piikin alkua pätkii ja nykii. Sitten kun saa vielä vähän kierroksia kerättyä niin alkaa taas vetää ilman mitään ongelmia. Alakiekoillakaa ei oo mitää ongelmia.
17.11.2011 23:07
Meneekö dellorton phva ja phbg kaasareitten ryypyn osat toisiinsa?
17.11.2011 23:25
Ei mene! Mitä osia tarviit?
29.11.2011 19:02
Selittäkääpäs mitä eroa on Dellun PHBN ja PHBG? PHBG löytyy isompia kaasari kokoja, kun PHBN/vakiokaasari.. Racingplanetilta kattelin ni 21mm PHBG sais 50€.. ei paha
Lähinnä aattelin et pitääkö alkaa imukaulaa/putsaria vaihtamaan jos erikokoset reiät.. tmv tekniikka eroo mikä vaatii osien vaihtoo..
EDIT: Vastaus löytyikin jo, PHBN on tuorevoitelu vehkeille, PHBG pitäs käyttää seos bensoja..
30.11.2011 18:26
Noh, itellä 21mm phbg ainoo ero vanhaan kaasariin (phbn) on se että ei oo sitä vedenkierto järjestelmää. Kaikki letkut ym. menee suoraan kiinni, ja tosta ainakin löytyy se tuorevoitelunippa...