Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
10.7.2011 22:53
Topsa- kirjoitti:Njoo, metra tuntuis nyt olevan aika tykki peli, tiedä sitten miten on lähtenyt kiihdytyksissä TooByAas:illa (kun tulisi se kauan kaivattu kypäräkamera niin saisi videoo), ottaa keulaa ihan iloseen jos kytkintä kovin pommittaa
Mutta hommaa sen Metrakitin kaveriks se RK Replica Metrakit putki, samanlainen on omassa mööpelissä ja tuntuu toimivan ja repivän tuon pytyn kaverina
Joo kyllähän tuohon jostain on lisää potkua saatava! Kun tosiaan entinen menopeli oli piikki detsi, missä 125yz kone. Tuntuu hieman laiskalta tuo kuriton gg sen jälkeen =D
Mutta tosiaan, mikähän pytty mulla tuossa nyt on kiinni, kyljessä lukee "gilardoni 237c"? Vissiin joku tarvike 50cc pytty?
Ja sitten vielä, mistä piuhasta tulee virta valoille? Siis minkä värisestä?
Edellinen omistaja tehnyt jotain sokeripala liitoksia täyteen tuon sähköt ja valot ei toimi...
11.7.2011 0:46
Alkuperänen Gilardonin pytty on kiinni.
20.7.2011 20:50
106 Km/h tuli tänään otettua gepsiin.
Eli kokoonpano: 75cc metrakitin pytty, viilattu by TooByAas, Top Performance V-Force 3 läpät,26mm Dellorto PHBH, Metrakit RK Replica putki, ja välit, jotka liian lyhyet, 14-56. 115km/h menis aika varmasti rikki kun jaksais uuden takarattaan väsäillä tai sais 15 piikkisen rattaan eteen.
28.7.2011 1:13
Saako tuota pyttyä enää mistää uutena siis 75cc..
28.7.2011 2:30
Täriseekös teillä tää morinin kone korkeammilla kierrosluvuilla? Tutulla siis kyseinen GG -04 ja kaikki konepultit tarkistettu että on kiinni ym, ja ei ole kuin vasta n.11tkm ajettu, niin tuskin siinä on vielä petaritkaan menossa? Ei ainakaan pidä mitään ulinaa. Ja joskus vielä tekee sellaista että vapaalla kierrätettäessä tärisee vähemmän kuin esim. ykkös vaihde päällä kierrätettäessä.(tai sitten luuloharhoja...) Tangossa asti hienoa tärinää kun kierrättelee korkealle.
28.7.2011 2:49
Tärisee! Voi mikä helpotus olikaan siirtyä Minarelliin...
28.7.2011 12:50
Joooo tärisee ja isommalla pytyllä täris vielä enemmän. Keskikierroksilla täris kaikkein eniten että oli pakko antaa vähä leipää koneelle
28.7.2011 13:44
Joo eli aika yleistä, siinä keskikierrosten kohdilla alkaa se tärinä aika yhtäkkiä jännästi sillä ja vähän vaihtelee ja himmenee sitten viellä korkeammalla
Ei oo vissiin morinissa sellasta tasapainoakselia?
28.7.2011 16:15
Ei oo ei, ei oo rabasoissakaan mutta minarellissä on. Rabasassa on tehty paikkaa sille mutta ei oo laitettu
Noo siirryn itekkin tutkimaan minarelliä lähemmin ensitalvena kun dräggisprojua rupean väkertämään, gilera saa jäädä väliaikaeläkkeelle
1.8.2011 13:27
Voisinpa pirruuttain ostaa jenkeistä S6-c morinin pytyn, näyttäis olevan helvetin paljonki samanlainen kun 2t6M:ssä, pääsispähän kahtomaan iskut sun muut, eipä siinä oikeestaan häviäkkään, tuleepahan jonkunhintanen verkonpaino
5.10.2011 16:44
Myykääpä joku mulle äkkiä joku sylinteri tuohon gassuun, Vakiot ei innosta ja opoevorenilla ei oo gilardonia varastosa..
25.10.2011 22:18
Tarvitsisin tietoa FM G30 moottorista. Mäntää ei ole ja ilmajäähy nicasilsylinteri on naarmuuntunut. Tässä mallissa imukurkku menee suoraan kampikammioon. Löytyyköhän tällaiseen sylinteriä ja mäntää muualta, kuin maahantuojalta?
27.10.2011 23:38
Jenkeistä voi löytyä hyvällä säkällä. Kannattaa katsoa EBay ja Morinin viriosaa myyvät ulkomaalaiset liikkeet
11.11.2011 23:05
Mistä saisi jäykemmät kytkinjouset ?
ei ole vielä mistään löytynyt... vai käykö jonkun muun merkin ?