Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
5.4.2015 1:38
Laitoitko ohuemman vai paksumman ulomman tiivisteen? Ohuempi vakiokannelle/pytylle
5.4.2015 12:38
Onko se öljysäiliö monella pultilla kiinni? 2 avasin jo muttei hievahdakaan. Onko kolmas vilkun releen takana vai onko sitä ollenkaan? Paljonhan maksais korjaamolla jos ne onkis ne pois??
vai kehtaako ees kysyä?
5.4.2015 12:49
Jeejeejeejee4 kirjoitti:Onko se öljysäiliö monella pultilla kiinni? 2 avasin jo muttei hievahdakaan. Onko kolmas vilkun releen takana vai onko sitä ollenkaan? Paljonhan maksais korjaamolla jos ne onkis ne pois??
vai kehtaako ees kysyä?
tutkaileppa vähän sitä ni etköhän löyä sieltä viel jonkun pultin millä se on kiinni..
5.4.2015 12:50
Siinä on jotain vilkku juttuja eessä..
5.4.2015 14:57
No ota ne jotkut vilkun jutut pois. Mopot on loppupeleissä tosi yksinkertasia, pulttia ja mutteria jotka pitää osia paikallaan. Ota kuvia niin voit niistä kattoa miten osat oli paikallaan ja pura pois kaikki mikä on tiellä. Jos et osaa öljysäiliötä tai vilkun juttuja ottaa irti niin suosittelen jättämään sen moottorin avaamisen jonkun toisen tehtäväksi
5.4.2015 16:33
Ens viikolla vasta pääsen rassaamaan niin sillä aikaa on kiva kysellä teiltä;) MUTTA paljonkos kunstantaa männän vaihto perus korjaamolla jos uus mäntä on jo taskussa?
5.4.2015 20:28
Jeejeejeejee4 kirjoitti:Ens viikolla vasta pääsen rassaamaan niin sillä aikaa on kiva kysellä teiltä;) MUTTA paljonkos kunstantaa männän vaihto perus korjaamolla jos uus mäntä on jo taskussa?
Työn hinnaks tulee varmaankin jotai 100€. Riippu täysin korjaamosta. Eihän se mikään vaikee homma oo ku muistat vaan laittaa jonkun rätin tai paperia kampikammioon nii ei mee mitää paskaa sisälle. Sitten vaan mäntä oikein päin kiinni ja sokat muistat laittaa. Suosittelen männän vaihtamista itse niin opit jotain ja säästät sen 100€.
5.4.2015 20:54
Arsori vaihdoin sen pienempään sen tiivisteen ja ilmeni uusi ongelma.. ampuu putkeen heti kun saa käyntiin ja sammuu, eikös se viittaa siihen että tulpassa taikka sytytys päin helvettiä?
5.4.2015 21:37
Onkos siihen sokan laittoon mitään vinkkiä? Toisen laitan jo valmiiksi ja sitten tapin mutta hankalaa on laittaa se toinen
5.4.2015 21:42
Kärkipihdeillä laitat jonkun kohdan siitä uraan, työnnät ja pyöräytät myötäpäivään niin se on siellä. Ite laitan yleensä vaan talttapäämeisselillä painamalla, kun ei se silläkään hankalaa ole.
5.4.2015 21:54
Kiitos:) vielä semmosta kysysin, että mites sais kiksin palauttamaa? Oon purkanu sen ja näytti ihan ok
5.4.2015 22:56
Jeejeejeejee mulla on youtubessa video kiksin jännittämisestä, voin sen huomenna jakaa tähän kun pääsen laittamaan koneella tubesta yksityisyysasetuksia pienemmälle.
6.4.2015 12:23
Onko mopon vaihteistoöljyissä mukana valmiina kytkinlisäaineet? Esim. tässä:
http://www.moposport.fi/vaihteistooljy- ... 1l-castrol että voiko nämä vain laittaa sisään ilman että lisää mitään? Vai tarvitseeko am6 kytkinlisä aineita ollenkaan?
6.4.2015 12:31
Osaako joku sanoa mikä voi betassa olla, kun vaihteistoöljyt pääsee jostain kampikammioon ja palavat pois ja pakoputkesta nousee järjetön valkoinen savu ja haju aivan hirveä... Lohkojen välissä uudet silikoonit, kampuran kytkimen puolen stefa ja o-rengas uudet ja silti sama homma edelleen...Stefa on nyt tasainen sivu kampikammioon päin kuten vanhakin oli, onko oikein?
6.4.2015 17:00
Juuso__ itellä oli sama ja kampiakselin kytkinpuolen stefan vaihdolla savutus loppu