Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
19.2.2013 17:42
No kyllä tuo on minusta täsyin normaalissa kohdassa ja en kyllä keksi syytä miksi ei passaisi?
Kiinni vaan kun am6 moottoriin on myytykki!
19.2.2013 18:44
Kaverin MBK:hon laitettiin tämänlainen:
http://tinyurl.com/aqntqdsKaippa niitä on olemassa monennäköisiä ja tuo meidän laittama oli kyllä joku forte.
21.2.2013 18:49
Noniin, miksi tämä paskoo tulpat parin kunnon ajokerran jälkeen? Ei käy rikkaalla, eikä laihalla eli säädöt ok. Staattori vaihettu, seokset 2,5%. Eli paskoo näitä br9s tulppia, mutta ei pasko 6 lämpöarvon tulppaa?
Pitäisikö vain tuolla 6 lämpöarvon tulpalla ajaa kun se ei hajoa ja muutenkin toimii samanlailla kuin tuolla 9 lämpöarvon?
21.2.2013 18:57
Ootko koittanu neulan sokkaa nostaa yhdellä pykälällä? Mulla nimittäin loppu tolla samantien tulppien hajoilu.
Tietenkään en keksi mitään syytä miks et vois tota kutosen tulppaa käyttää jos kaikki toimii niinku pitää.
21.2.2013 19:06
Neula on laihimmillaan.
21.2.2013 19:46
Hetkonen, BR9S? Koitappas BR9ES tulpalla.
21.2.2013 20:14
Siis juuri tuo tulppa on ollut, en vain muistanut tuota loppua. Piti kyllä laittaa se oikea, mutta unohdin..
Tuollainen tulpanpää, jos nyt tuosta mitään voi sanoa..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
23.2.2013 18:56
Mistähän vois johtua että vaihteita ylös vaihdettasessa joutuu monesti polkemaan ylös että ottaa vaihteen sisään ?
23.2.2013 21:05
Yam4ha kirjoitti:Tuollainen tulpanpää, jos nyt tuosta mitään voi sanoa..
Jos ei laihalla käy, niin sitte on liian kylmä tulppa. Mikäs siinä jos se kutonen toimii, niin miksi ei sitä käyttäisi? Tosin ehkä olisi syytä kokeilla myös seiskaa ja kasia.
23.2.2013 21:37
Jepp, tänään pistin 8 lämpöarvon tulpan kiinni ja samoten 95 suuttimen, nyt vetää yläkiekoillakin hyvin.
Katsoo kestääkö tuo tulppa..
23.2.2013 22:18
Tulpan väriä on myöskään turha kattoo, nykybensa ei värjää sitä tulppaa koska ei ole lyijyä ollu ties millo viimeks ja siihen väriin vaikuttaa niin moni muuki asia.
26.2.2013 13:13
http://www.rrd-preparation.com/en/Valve ... t-171.htmlKellään kokemusta kyseisistä läpistä? Itelläni ois tarkotus hommata...
28.2.2013 1:17
Paras kampura alle 180e hintaluokassa? Tulee kiinni airsal 50cc kanssa!
28.2.2013 11:00
Doppler.
28.2.2013 15:33
elikkäs pösölläni on ajettu nyt 14000km ja mäntä pitäisi vaihtaa. eli voiko laittaa kokoa isomman männän suoraan vakiosylinteriin. vai tarviiko hoonata/porauttaa. vai voiko ees porauttaa vakiopyttyä eikös se oo pinnoitettu? vai riittääkö se että vaihdan uudeksi männäksi vakiokokoisen eli 40.3. vai tarviiko laittaa kokoa isompi eli 40.5.
kiitos jo etukäteen