Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
12.8.2012 21:49
Osaatteko sanoa mikä on vikana kun laitan mopon käyntiin niin se meinaa sammua?
"virinä" - peltikuri 29mm ja 90 suutin
kaasari dellorto 16mm
14.8.2012 9:53
koita pienempää suutinta
19.8.2012 21:00
Moi! 26mm mikuni ja ropleemana on se jotta kun laittaa kaasua niin stumppaa ja kierroksia kun laittaa, niin leijuu ylhäällä joku 5-10 sekuntia ja sitte laskevat alas. Ennen toimi hyvin, mutta imukaulan otin irti ja laitoon takaasin, nin alakoo teköhön tuata
Omat epäilykset kohristuvat imuvuotoon, ja neulaa kokeilin eri lovissa, "tyhjäkäynti" myös hyvin korkealla, muuten sammmuu
20.8.2012 14:24
Imuvuoto toden näkösesti. Kato se imukaulan kiinnitys uudelleen.
22.8.2012 17:21
Kuinkas simppelisti menee lorton 17.5 kaasari entisen 14mm tilalle ? Löytyykö jostain jotain nippoja yms. mitä ei välttämättä löydy 14 millisestä ? Ja tarviiko sille isomman imukaulan kuin tuolle 14 milliselle ?
22.8.2012 17:40
Mikä vehje, minkälainen 14mm dellu, ja minkälainen 17,5mm dellu?
24.8.2012 11:16
14mm phva ja tilalle tulee 17.5 phva. Ja 06 sendaa tulos. Tarviikos tolle 17.5 phva uuden isomman imukaulan?
25.8.2012 10:11
Pitäisi mennä täysin suoraan samaan imukaulaan.
25.8.2012 12:17
Mikä vika deeteessä on kun uittaa pensaa yli. Vika ilmeni suuttimen vaihdon jälkeen. Kerran ennenkin tehnyt saman jutun silloin otin kaasarin käteen ja pesin sen läpi kotaisin ja pensan vuotaminen loppui. Välillä vuotaa enemmän já välillä vähemmän. Kohon ei pitäisi olla jumissa koska käytin sen tyhjäksi jo kertaalleen itse epäilen neulaventtiiliä koska bensahana on rikki mutta ei sen pitäisi kummiskaan pensoja yli vuodattaa, elikkäs mikä muu voisi olla vialla?
25.8.2012 20:44
Sulla on joko koho jumissa tai sitte just se neulaventtiili rikki.
Itsellä kerran kohokammion pohjassa kiinni oleva tikku, mitä pitkin liika bensa valuu ulos, otti kiinni kohoon aiheuttaen kaasarin tulvimisen. Ja ku kaasaria kallisteli nii kuulosti et koho liikkuisi niiku pitää. Tuli sitä melko kauan noiduttua ku ei bensan tulo ylivuotoletkusta loppunu vaikka mitä teki, kunnes sitten onneksi huomasin et se tikku otti kiinni kohoon
25.8.2012 22:42
katoppa että kohon kiinnikke ei osu kohokammion seinämään ku pistät kohokammion pohjaa kiinni. Painat vaan sen tapin sisään jos se on ulkona. Tajuat tän jutun viimestään sitte ku aukaset kaasarin, en mikää paras oo selittään
26.8.2012 20:27
jukke96 kirjoitti:katoppa että kohon kiinnikke ei osu kohokammion seinämään ku pistät kohokammion pohjaa kiinni. Painat vaan sen tapin sisään jos se on ulkona. Tajuat tän jutun viimestään sitte ku aukaset kaasarin, en mikää paras oo selittään
tarkotat varmaan sitä kohontappia? Ja joo sen oon tarkastanu ja kohon pitäs liikkua niinku kuuluukin.
27.8.2012 15:03
http://www.euroscooters.nl/motoforce-ca ... -8417.htmlonko laadukas kaasari (esim: vuotaako kohokammio tiivisteet tai vastaavaa? ja mitkä kokoinen kierre suuttimessa on? kiitos jo etukäteen
28.8.2012 14:49
kaippa tuo motoforce on ihan kelpo laatunen.
1.9.2012 22:11
Ryyppy päällä nostaa kierroksia , jos ottaa pois niin käy hetken, jonka jälkeen alkaa hijalleen kittuuttamaan ja sammuu n.15 s päästä.
seosruuvi 1,5 rinkiä auki, tyhjäkäyntisuutin oikian kokonen, neulan sokka alimassa lovessa eli rikkaimillaan, käykö siis liika rikkaalla ?? sillä neulansokan ollessa toiseksi alimassa lovessa kävi laihalla ja leipaasi kunnolla aikoinaan , 3% seos tankissa
Elävää kuvaa myös mahrollisuus saara tänne, jollei tuosta nyt saa mitään osviittaa mistä säätää..