Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
28.2.2010 20:56
Sompi kirjoitti:Miten paljon poliisit välittää itsetehdyistä änkistä? Nehän ovat laittomia, mutta vakioänkkä piti niin kovaa mekkalaa, ettei korvat kestäneet ja muusta liikenteestäkään ei kuullut oikein mitään. Itse tehdyn änkän kanssa muuta liikennettäkin voi havainnoida näköaistin lisäksi myös kuulolla, joten se on myös turvallisempi.
Kuha on nätit äänet ni tuskimpa mitään. Ja tee vaikka kammio ja reikälevy vaimennettu, pitäis vaimentaa parhaite
9.3.2010 13:21
Onko niissä turbokitin e-hyväksytyn ja ei e-hyväksytyn kiinnitysruuvien kohdissa jotain eroa?, koska mulla ei mee gileran vakioputkeen semmonen e-hyväksytty suoraan, Reiät on liian leviät siinä tk:ssa.
9.3.2010 19:28
Maley kirjoitti:Onko niissä turbokitin e-hyväksytyn ja ei e-hyväksytyn kiinnitysruuvien kohdissa jotain eroa?, koska mulla ei mee gileran vakioputkeen semmonen e-hyväksytty suoraan, Reiät on liian leviät siinä tk:ssa.
On, koska kaikilla kavereilla ja itelläkin on menny se ei hyväksytty suoraan kiinni. Ja oli mulla joskus e-hyväksytty tk myös ja sen änkkä ei mennyt vakioputkeen suoraan kiinni ja oli samanlainen kun sullakin näyttää olevan.
12.3.2010 10:30
Meneekö gianellin conti vaimennin suoraan derbin vakioputkeen?
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/tehop ... -6337.html
12.3.2010 17:31
En ole täysin varma mutta ei tietääkseni , tosin voithan tehdä sellaisen sovitteen että menee.
16.3.2010 16:39
http://www.mc-scatter.com/aanenvaimenni ... 38196.html Millane homma on modata tuo jousikiinnityksellä oleva änkkä kolmen pultin kiinnitykseen?
Ja onks tuo kovi paksuu tavaraa ku näyttäs et tuo takapää on tollast mustaa paksuu (mitä onkaan) materiaalia?
Onks kellää tommosta?
16.3.2010 16:56
Jos kattoo tarkkaan niin tossa änkän päässä nälyy olevan pultit, saattaa olla toi pääty vaan joku adapteri, että saa jousilla kiinni? Jos välineet löytyy niin teet semmosen kolmireikäsen levyn ja hitsaat siihe mutut toiselle puolelle, ja sitten hitsaat sen tohon änkän päädyssä olevaan pilliin niin saat pulteilla kiinni vakiokiinnikkeeseen.
27.3.2010 23:40
Kummast lähtee kovemmat äänet TK:st vai MK:st jos laittaa vakio gileraa?
28.3.2010 0:01
h3gu kirjoitti:Kummast lähtee kovemmat äänet TK:st vai MK:st jos laittaa vakio gileraa?
Metrasta.
28.3.2010 0:15
Toi orkkisänkkä ruikkii öljyä vähän pitkin katteita ja takahaarukkaa niin pitäis vaihtaa tuo ääneenvaimennin, niin kannattaisko tommone gianellin kiilotettu änkkä ostaa?
28.3.2010 2:38
Virheilmoitus kirjoitti:Toi orkkisänkkä ruikkii öljyä vähän pitkin katteita ja takahaarukkaa niin pitäis vaihtaa tuo ääneenvaimennin, niin kannattaisko tommone gianellin kiilotettu änkkä ostaa?
Siis öäää.. Ei se änkkä siihe vaikuta.
28.3.2010 10:54
Kyllä se vaikuttaa. itelläki metran änkkä ruikkii öljyä mutta vakioänkkä ja tk:n änkkä ei ruiki koska niissä on loppupilli.
28.3.2010 11:24
N_iko kirjoitti:Kyllä se vaikuttaa. itelläki metran änkkä ruikkii öljyä mutta vakioänkkä ja tk:n änkkä ei ruiki koska niissä on loppupilli.
Itellä ruikki Metran änkkä paljo, Turbo kitin ja vakion taas vähemmän, mutta ruikki silti.
28.3.2010 13:26
Tee itse änkkä, niin ei ole tätäkään ongelmaa.