Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
29.3.2015 22:19
Ja taas mennää...
Nyt sitte sellasta ongelmaa, että ei hörähä tuo roju käyntii enää.
Elikkäs bensaa on tankissa arviolta 0.5 litraa ni eikös tuon pitäs riittää mainiosti(?)
Mutta ku laitan tankin paikallee ja avaan hanan ni ei bensaletkuun ilmesty mitää. No, vähän ku heiluttelee ni imasee sinnekkin bensaa, mutta letkuun jää edelleen ilmakuplia. Voiko tuo vaikuttaa käynnistymiseen?
Pari päivä sitten lähti käyntii ekalla polkasulla, mutta huus niin perkeleesti. Ja kipinää antaa vallan mainiosti, että siitäkään ei oo kiinni tuo käynnistyminen. Tulpan kastelee myöskin kun aikansa polkee.
Eli mikähän nyt mahtaa olla? Rupee pikkuhiljaa vithuttaa tää ku aina tulee uus ongelma ku saa edellisen korjattua
Sori tää hiukan tönkkö teksti ku on hieman väsy...
29.3.2015 22:21
Tuttu tunne...
Tuo huutaminen pisti silmään, oisko imuvuotoa? Ja mitä sanoo työntämällä?
29.3.2015 23:04
Sitä imuvuotoa oon miettiny mut en keksi mitään mistä vois ottaa kun kaikki on just laitettu ajan kanssa... Voisko huuto johtua pelkästään siitä et ryyppy taitaa hirttää kiinni ku liikkuu vaijeri kuorinee päivinee ku sitä vääntelee. Ja sepä se ku ei tuo työntäminen onnistu ku ei oo takarengasta kii kun jarrussa jotain häikkää...
E. Tai siis eipä tuo ryypyn vaijeri taida liikkua kun pelkkä kuori vaa
Viimeksi muokannut XxXwilluXxX päivämäärä 29.3.2015 23:10, muokattu yhteensä 1 kerran
29.3.2015 23:09
Ei kyllä huutaminen siitä ryypystä johdu. Eihän kaasuvaijeri hirtä? Mulla on käyny tollee, se kastelee tulpan, ei käynnisty ja jos käynnistyy niin huutaa (koska on kaasu pohjassa)
29.3.2015 23:14
Sitä kaasuvaijeriakin oon koittanu tutkia mut empä siitä mitään vikaa oo löytäny.
29.3.2015 23:52
Sanooko mitään jos laitat starttipilottia/bräkleeniä/jotain suoraan imukurkkuun? Entäs jos pistää männänpäälle ryypyt?
30.3.2015 12:53
hölmö kysymys mutta jos ottaa magneeton kopan irti niin jysähtääkö sieltä jousi ja käynnistysratas silmille? räjäytyskuvassa näyttäis ettei ole kiinni millään..
30.3.2015 14:10
Ei räjähdä mitään, kaikki on paketeissaan nätisti.
30.3.2015 22:15
Nonni, taas kerran...
Sori jos ei kuulu ihan tähän alueesee, mutta kysyn kuitenkin kun tulee jatkoa eiliselle
Eli eilen illalla kun tallista lähin poies ni ainut ongelma oli tuo ettei käynnistynyt. No tänää koulun jälkee ku tulin kotiin ja rupesin tutkaileen ni kipinä olikin maagisesti kadonnut eikä löytäny enää tietään takas vaikka koko päivän tutkailin...
Kaikki piuhat menee just eikä melkee niinku pitääkin eikä mistään ota maihin mistä ei pitäis. Eli joku konkari jos osais sanoa et mistä kannattaa lähtee kipinää metsästää.
31.3.2015 0:14
Mittaa staattorilta lähtien missä sähkö menee, ja mihin se jää.
31.3.2015 9:13
Sen tein ja mittari piippaili aina tulpanhatulle asti. Eli oisko vika siinä vai eiks toi laite vaa ota sen läpi?
31.3.2015 11:25
Niin, tuleeko sinne virtaa? Voihan piippari yhdistää, mutta virtaa ei välttämättä tuu oikeestaan yhtään. Ykskin ehjä karva johdossa riittää piipparille, mutta virtahan tarvii paljon enemmän.
31.3.2015 14:34
Aika tyhmä kysymys tähän väliin, mut haittaako jos kytkinpuolen stefa on väärinpäin ja kampiakselissa olevat rattaat ovat alempana kuin tasapainoakselin?
31.3.2015 15:43
nakutuksen perusteella kampiakselin laakeri taikka kiertokangen alapäänlaakeri antautunu..seuraava kysymys kun kattelin tota öljypumppua..siinä on kaksi viivaa. tyhjäkäynnille ja täysikaasulle. se oli laihalla tyhjäkäynnillä..säädin sen tasan mutta nyt menee yli reippaasti taasen täyskaasulla..? eli kumpaa viivaa katellaan vai kompromissi säätö.
31.3.2015 20:54
Mikä on ku detsi savuttaa aivan saatanasti? Kannentiiviste on paskana mut ei oo vesiä sisällä, öljyä on 2%. Voiko olla et ei sais tarpeeks ilmaa ku antaa kaasua ni tukehtuu vaa ja sammuu. Kytkinpuolen stefan ainakin pitäs olla kunnossa koska vaihettu äskettäin.