Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
4.2.2012 17:10
Ottaa tarran pois sitten
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/M ... lot-82684/Tosa olis ne peilit, mutta asennetaan tankoon
Mp-pitstopilla ei ainakaan ollut gpr peilejä....
4.2.2012 19:43
Meikko kirjoitti:160€ oikee ja 110€ vasen noi GPR:n peilit...taitaa jäädä kauppaan
Mut oisko jotain paikkaa mistä sais jotain "tarvikepeilejä"? 24MX:n 110€ vilkkupeilit ei kans hirveemmin innosta
E:Niin ja jos ton etulokaris olevan heijastimen ottaa pois, niin tohon keltasen tarran keskelle jää hieno punanen läikkä
Satasen pari:
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... t_(E-291-D).html
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... t_(E-291-I).html
Tai sitten vilkuttomat 30€ pari:
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... Right.htmlhttp://www.easyparts.nl/showarticles_in ... _Left.html
4.2.2012 21:53
mitenkäs tollasta monkesin svingiä ois helpoin pidentää ? meinaan vaan että nyt hiihtoloman jälkeen pistän ton ruoskan vähän komeemmaks niin tollain pidennetty svingi ois ihan nätti
E: ja jos jollain muuten on myyä ehjii tommossii etukatteita kun tossa mun derbissä niin saa tarjota !
5.2.2012 1:12
Etit samanpaksusta putkee ko se sun swingis, poikkaset vinosti sen sun swingis ja hitsaat sen putkenpätkän siihen keskelle. Kannattaa laittaa sen swingin sisälle muuten jtn. rautaputkee tukemaan.
5.2.2012 2:12
juuu näin aattelinkin että ois hyvä, minkäs takia muuten just vinosti pitää katkasta ?
5.2.2012 2:38
Hitsauksesta tulee kestävämpi silloin.
5.2.2012 2:39
juuu selvä, kiitoksia
5.2.2012 12:56
Eipä siinä paljoa ole merkitystä onko siinä viis milliä enemmän hitsiä vai ei, kuiteskin niin olemattomat tehot että eipä se siitä vielä väänny.
5.2.2012 16:27
Ja toivottavasti tuolla asenteella kukaan ei lähde mopojensa kantavia rakenteita muuttamaan. Se teho ei ole se olennainen, vaan rasituskestävyys. Minä en haluaisi mopoa josta voi haarukka revetä töyssyssä, koska joku on vain vetänyt homman lonkalta "ei se siitä mitään...". Ei se takuuvarmaa tietenkään ole, että sieltä jotain hajoaa, suunnittelijan ja tekijän taidoista kiinni lopputulos, mutta puhutaan kuitenkin moottori-ajoneuvosta eikä mistään seinäkoristeesta, joten turvallisuus näissä on vähänniinkuin pakko pitää kunnossa, varsinkin jos joskus harkitsee vielä moponsa myymistä.
5.2.2012 16:40
Joo eli mun dt:ssä on otettu jo kilventeline irti ja laitettu leditakavalo. jotain tarroja on paikallaa muttei paljoa. linkittäkääs jtn hienoja tarrra arkkeja (ei sitte mitää monstertarroja). Ja linkitelkääs jtn muita mitä kannatais laittaa toho. kiitos jo etu käteen =) (kuvia dt:stä tulee jossain vaiheessa)
5.2.2012 16:41
JA myös minulla on timelessin stonga
5.2.2012 16:49
kossusukka kirjoitti:Ja toivottavasti tuolla asenteella kukaan ei lähde mopojensa kantavia rakenteita muuttamaan. Se teho ei ole se olennainen, vaan rasituskestävyys. Minä en haluaisi mopoa josta voi haarukka revetä töyssyssä, koska joku on vain vetänyt homman lonkalta "ei se siitä mitään...". Ei se takuuvarmaa tietenkään ole, että sieltä jotain hajoaa, suunnittelijan ja tekijän taidoista kiinni lopputulos, mutta puhutaan kuitenkin moottori-ajoneuvosta eikä mistään seinäkoristeesta, joten turvallisuus näissä on vähänniinkuin pakko pitää kunnossa, varsinkin jos joskus harkitsee vielä moponsa myymistä.
Enempi siinä määrää se hitsin laatu kuin hitsin paljous.
Voi tietty katkaista jotenkin hienosti että tulee kestävä paperilla suunniteltuna, mutta jos hitsaa päin persettä niin se kestä edes päälle istumista..
5.2.2012 17:20
Toki, jos hitsisauma puree täysin läpi sulaa muutenkin oikeaoppisesti, ei sitä tarvitse viistoon leikata koska kestävyys on lähelle sama kuin ilman koko hitsisaumaa. Muttakun emme voi olettaa että masoeman saa aikaan sitä suoraan oppikirjasta vedettyä saumaa (toki mistä sitä koskaan tietääkään), niin vetämällä sen sauman vinoon, siinä on vähän enempi varaa virheisiin joten ei-niin-mallikelpoisillakin hitsauksilla sen saa kestämään, yksinkertaisesti siitä syystä että sauma on laajemmalta alueelta, rasitus jakautuu tasaisemmin ja laajemmin.
Ei mitään sen insinöörimpää paperilla tehtävää hifistelyä, vaan ihan yksinkertaista ja toimivaa muutostyön suhteutusta taitoihin.
7.2.2012 1:18
olisin ajatellut dt:seen musta puna teemaa katteeet on mustat ja tommosii osii olisin tilaamassa sanokaa onko jotain parempii paikkoja mistä tilata tai parempia vaihto ehtoja osille taikka onko jtn lisättävää tai jtn turhaa ;D kiitos etukäteen
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
7.2.2012 9:17
Nois TNT osissa ei sitte kauaa noi hienot värit pysy. Itse en semmoisia ostaisi.