Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
22.5.2018 16:53
Nonni. Mitähän pitäisi kaasarista säätää kun röpöttää/ei kulje kunnolla 1–2 vaihteilla mutta heti
3 vaihteelta-> toimii ihan normaalisti? Lähtö esim liikennevaloista ihan per****tä kun alka vasta kolmosella vetään kunnolla. Tosin kolmosvaihteellakin lähtee vasta ~ puolen kaasun aikaan vetään mutta muilla vaihteilla toimii sitten normisti.
Myös tyhjäkäynti kuulostaa ihan kohtuu hyvältä, ei röpötä tms mutta, piikkiä ei tule muuten kuin että hiukan kaasuttelee ensin. Enoxi siis kiinni, suutin 75. Ja rajoittamaton cdi.
Kokeilin 82 kokosella suuttimella mutta sillon se vasta röpelsikin. Ei siis millään vaihteella lähtenyt kunnolla.
Aiemmin oli kiinni 70 ja 75 suutin tyhjennetyn vakioputken kanssa. Molemmilla suuttimilla toimi hyvin kurittoman vakion kanssa.
Eli oisko siis kuitenkin enoxin kanssa hyvä joku 75 suutin mutta pitääkö neulaa sitten laskea/nostaa? Tällä hetkellä on keskimmäisessä lovessa. Vai kokeilla kenties sillä 70 suuttimella? Öljypumppu on säädöissä eli viivat kohtaa.
22.5.2018 20:04
Mikäs pyörä sinulla on? Aika pieneltä vaikuttaa enoxil ja rajoittamattomalla cdi:llä. Itsellä oli riejussa pääsuutin 120 tuollaisilla vireillä.
22.5.2018 21:13
Derbi senda 08 ja 14mm dellorto siis kyseessä
. Riejussa saatto olla isompi kaasari niin siksi humattavasti isompi suutin, mutta kyllä toi 75-70 silti omaan korvaankin kuulostaa pienelle vaikka onkin 14mm dellu.
23.5.2018 6:11
Itellä tais aikanaan derbissä olla 50cc airsalin ja Giannellin putken kanssa 80ps tossa vakio 14mm kaasarissa, neula muistaakseni keskilovessa. Mutta ei tuo 75 välttämättä liian pieni ole, itellä oli kuitenkin sitä orkkis airboxia vähän avarrettu/parannettu ilmansaantia.
23.7.2018 16:28
Elikkäs ois enoxi, 16mm kaasari, vakio putsari ja rajotettu cdi. Tällä hetkellä suutin 100 ja vetää silleen ¨ok¨. Kehtaako kokeilla enää isompaa suutinta vai saako sitten jo liikaa bensaa?
22.8.2018 20:04
Apikassa kiinni enoxi ja käytin pitkää 90 suutinta joka leijutti kierroksia aika paljo sit vaihoin 92 suuttimen jos se ois auttanu mut tuntuu vaa et leijuu viel enemmä pitäiskö ostaa viel isompi suutin vai mikä homma?
19.12.2018 20:07
Elikkä tekniikkana toimii: malossin kevlar kytkin, tpr vforce 3, mvt allumage integral 2 sähköt, tpr44mm kampura 28mm pwk, stage 6 vapari, c3 petarit, 86tpr sylkkäsarja, mvt s-race alakauttane ja barikit imukaula. Kysyisin mitä pääsuutinta ja tyhjäkäyntisuutinta suosittelisitte tai mistä alueelta kannattas lähtee kokeilee. Kiitos vastauksista jo etukäteen
26.12.2018 13:39
Mopona on beta ja tekniikkana toimii 50cc airsal racing, voca warrior ja tällä hetkellä vielä 16mm vakio kaasari 120 suuttimella. Betaan on tulossa 21mm phbg, joten minkähän kokoista suutinta suunnilleen kannattaisi alkaa kokeilemaan?
27.12.2018 11:05
Jossain satasen pintaan oli itellä vastaavalla tekniikalla.
29.12.2018 3:38
Mitä tuo power jet oikee meinaa
3.1.2019 16:51
Powerjet antaa lisää bensaa aivan täydellä kaasulla mutta se suutin on todella pineni
10.1.2019 17:12
Miten saan drac supermoto pro le 2018 lisää tehoo siin on nyt vaan leovinje tehari
1.2.2019 9:36
Mikä olis hyvä suutin vaahtomuovi ilmanputsarin kanssa?
1.2.2019 17:21
n. 5-10 isompi.
3.2.2019 14:53
Aattelin ostaa rajoittamattoman cdi poksin mikä olisi hyvä suutin sen kanssa? Ja mopohan on derbi senda r 2007
Viimeksi muokannut Mike444 päivämäärä 3.2.2019 15:00, muokattu yhteensä 1 kerran