Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
16.5.2012 23:59
Niin tyhjäkäynnillä, vai ajossa?
17.5.2012 0:01
Tyhjäkäynti suutinhan on yksi harvoja säädettäviä asioita mitkä vaikuttaa koko kaasualueella.. Kokeile jokusta numeroa isompaa.
17.5.2012 12:18
Reetuhai2 kirjoitti:Niin tyhjäkäynnillä, vai ajossa?
tyhjäkäynnillä, ei vaikuta mitään vaikka laittas kaasua, sammuu väkisten eli ilman ryyppyä ei pysy käynnissä eikä pysty ajamaan
> eli saa liian vähän sopaa
kiva kun noi tyhjäkäynti suuttimet maksaa sen 5 e kipale...
17.5.2012 18:59
Voithan sää kokeilla auttaako isompi suutin tmv.. mutta isompi tyhjäkäynti suutin vrm..
17.5.2012 20:20
Moro. Mulla olis kysymys. Olen mietimässä osta Yamaha dteesen Conti Carburator CRX Delloroto VHST 28mm kaasarin niin onko kenelekään mitän kokemusta tai tietää tästä enemmän?
17.5.2012 20:33
Never heard.. eli tuskin mikään huippu. Ja mitähän muuta palikkaa siinä on kun noin isoo oot laittamassa?
17.5.2012 20:38
Barikit Sport 7T 70cc, Crankshaft Barikit Competition reforced 20mm, Conti Membraneblock Kit 24 - 28 mm - CRX, Bidalot MXR CHROME. Nämä osat ovat kaikki saksasta. Tai kannataako osta pienempi tämmösen viripaketiin? Luin että totta 28mm käytetään highend racingissä.
17.5.2012 20:45
Nimestä päätelle sulle tulossa 70cc sportti pytty, mille riittää 19-21mm soppatykki.
17.5.2012 22:02
Gogge kirjoitti:Voithan sää kokeilla auttaako isompi suutin tmv.. mutta isompi tyhjäkäynti suutin vrm..
eipä vaikutusta, pitää vaan tilata huamenna niitä tyhj.suuttimia niin saa vissii ens viikolla mennä sillä tettihin
17.5.2012 23:23
YTX kirjoitti:Luin että totta 28mm käytetään highend racingissä.
Toi sun pakettis ei oo lähelläkään high-endiä.. Mid-race tasostakin jää..
http://www.motot.net/wiki/Rabasan/AM6_viritysasteet
18.5.2012 21:15
Juu se on totta. Paljon toi 21mm antaa tehoa lisää? verattuna 19mm?
18.5.2012 21:17
Enemmän ilmaa pääsee virtaamaan kaasuttimen läpi. Eli periaatteessa enemmän vääntöä ja parempaa kaasuun vastaavuutta.. ota vaan 21mm jos oot ostamassa!
22.5.2012 20:41
Kaasarin kokoa kannattaa ajatella ihan käyttötarkotuksenkin kannalta. Pienemmässä kaasarissa on suurempi virtausnopeus ja seoksesta tulee tasaisempi ja paremmin palava alakierroksilla. Mutta pieni kaasari tietenkin alkaa rajottamaan ilman virtausta liikaa yläkierroksilla eli isompi kaasari toimii paremmin yläkierroksilla.
23.5.2012 17:44
Noonnni vittuperkelesaatana. Kohosarja vaihdettu KAHDESTI, kerran ammattilaisen, kerran minun toimesta, JA vieläkään EI toimi..... Valuttaa bensaa ylivuotoletkusta. Tarkoittaako että kaasari elementtinä paskana ja uutta torvee tilauksee? Vittu että pännii, menny rahaa sellane 150e ny toho kaasarii.
23.5.2012 20:10
Oletko säätänyt bensan pinnan sopivaksi kun ostit uuden kohon? Voi olla että bensan pinta on liian korkealla ja sen takia vuotaa.