Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
9.1.2012 19:10
Tossa tollane ax projekti. Tarvis saada nippuun ni sais lisää kuvia (ton kuvan jälkeen on vaihdettu: valomaski, mittari pois, etulokari, takakumi ja minarellin 6 vaihteinen kone 80cc polinin pytyllä.
9.1.2012 22:43
[url][/url]
Wozer kirjoitti:Juu,kiitos vastauksista.Gilera SMT saattaa tulla talliin tässä ns. talven aikana ja suunnittelen tässä pientä tuuninkia jo siihen =)
Olisiko teillä muita ideoita?Nuo katteet tulee mopoon jos mopo tulee!Sen olen päättänyt.
Halo ja KTM enska lokari ni on perfekt
9.1.2012 22:45
Jos tuo mööpeli on vielä kilvissä ja runkonumero tallella, älä nyt saatana ala raiskaamaan sitä suht hyväkuntoista AX:ää modaamalla runkoa AM6 moottorille. Senjälkeen sitä et enään kilpiin saa jos ne kerrankin lähtee, eikä saa kukaan muukaan kun se runko on räpelletty ja siinä on taas hyvä pyörä tuhottu.
9.1.2012 23:17
kossusukka kirjoitti:Jos tuo mööpeli on vielä kilvissä ja runkonumero tallella, älä nyt saatana ala raiskaamaan sitä suht hyväkuntoista AX:ää modaamalla runkoa AM6 moottorille. Senjälkeen sitä et enään kilpiin saa jos ne kerrankin lähtee, eikä saa kukaan muukaan kun se runko on räpelletty ja siinä on taas hyvä pyörä tuhottu.
Mopo ei ole kilvissä mutta runkonumero löytyy. Kone meni iha suoraan runkoon! Vähän pitää jarrupoljinta modata et toimii kun kone on heimen pyöreämpi mutta eihän se nii pahaa raiskaamista ole? Mutta tosiaan yhtään mitää ei oo rungolle tehty kun suoraan meni kiinni! Sitä en tiedä että miten runko kestää ton koneen mutta onneks ukko on ammattitason hitsaaja.
9.1.2012 23:20
No siinätapauksessa, jossei runkoa tarvitse lähteä muokkailemaan, niin ei siinä mitään ongelmaa.
On vain hyvin harvinaista, että noin helposti se käy.
10.1.2012 21:06
Kone on muuten RV6 ei AM6. Axussa on vakiona RV4 jonka kiinnitykset ovat ihan samat kun RV6:kin vaikka RV4 onkin hiukan kutosta kapeampi muuten.
12.1.2012 15:09
Mitäs ootte mieltä, jätänkö tuon v-facen vai laitanko tilalle kotarin numerokilven? Hp loksu tulos maskin kaveriks.
En osaa päättää kumman jätän, Kuvia gallerias.
12.1.2012 15:11
Pidät v-facen ehdottomasti
12.1.2012 15:25
Mun mielestä numerokilpi vois sopia paremmin
12.1.2012 16:55
v face mieluummin
12.1.2012 17:36
Numerokilvet on rumia ja joutuu vielä hommaamaan lisävalon että näkee jotain, pidä ihmees Vface, Imo hienoin maski mitä löytyy.
12.1.2012 20:19
Mielipidekysymys ja eipä sen lisävalon laittaminen mikään suuri homma ole
12.1.2012 22:28
Älä laita numerokilpeä. Jos on tieliikenne mopo niin näyttäis ja olis ihan "ruoska" kun mittari ja todennäkösesti virtalukkokin pitäis poistaa ja se lisävalo on aina iha kauhee eikä sillä näe mitään, jos näkee niin se on ruma. Ja vakio keulan kanssa näyttää myös rumalta.
12.1.2012 23:08
Ei oo ihan vakio keula mutta melkein, vakiomittari otettu pois jo.. Päädyin siihe et ostan tuon numerokilven mut piän tuon v-facenki itel ni voi sit vaihella
Ni ja valon meinasin laittaa sille siististi piiloo..