Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
21.11.2013 18:55
ei mitään hajua.. ehjä se pinnapultti oli vielä kun asensin ton sylinterin..
ja saihan väkeväki parmakitiltä uuden pytyn koska oli liian iso suutin ja tos ei oo ollu kyse kyllä omasta virheestä...
ne vastas mulle että lähetä pari kuvaa ja tarvittaes koko sylinteri ja mäntä nii kattotaan asiaa mutta yritti toki väittää että asennusvirhe..
21.11.2013 23:10
Eipä noilla viritysosilla ainakaan Suomesta ostettaessa oikein ole takuuta.
Toki nyt jotain korvauksia esim. valmistusvirheestä voi (pitäisi) saada.
22.11.2013 13:08
Ei nuo g-sokat kuulemma oikein tahdo kestää kovakierroksisessa koneessa, varsinkin jos laittaa sen väkäsen silleen poikittain männän liikesuuntaan nähden. Kovilla kierroksilla siihen pieneen sokan väkäseenkin tulee semmoiset hitausvoimat että vissiin nytkyttää itsensä poikki. Itse aina katkaisen sen väkäsen pois niin välttyy tuolta murheelta.
Anna niille ystävällinen vinkki että toimittavat sylinterisarjat c-sokilla varustettuna g-sokkien sijasta niin saattavat kestää paremmin ja asiakkaat ovat tyytyväisempiä niin ehkä korvaavat
22.11.2013 17:57
sehän siinä onki, ku niitten kuvas siin näkyy c/u-sokat ja mukana tuli sellaset g sokat joissa kaks väkästä periaattees.. väittää vaan kovaa että emme voi tietää millaisina paketit tulevat tehtaalta, kuvat ovat suuntaa antavia.. haistais ny "¤&"#n .. hieman ottaa nuppiin 185euron hävikki eikä paljoa ollu iloa:)
E: tietääkö joku paljonko maksaa nicasil pytyn poraus, ja pinnotus? jos ton myis jollekki halvalla..
22.11.2013 18:19
Uudet nicasilit maksaa vähintään 200€. Suomessa kai on vain yksi putinki josta semmosen operaation voi teettää.
24.11.2013 0:40
http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... ts_id=7211 eroaako paljon vakiosylinteristä tehoissa,kestävyydessä ja viimeistelyssä?
24.11.2013 3:45
thaitus kirjoitti:E: tietääkö joku paljonko maksaa nicasil pytyn poraus, ja pinnotus? jos ton myis jollekki halvalla..
Suomessa ehkä vain yksi tai kaksi paikkaa mitkä pinnoittavat pyttyjä.
Ulkomailla onnistuu, hintaa ehkä 200 - 400€, uusi pytty tulee halvemmaksi.
27.11.2013 23:02
70c Pro Racen pinnoitus 250e, mäntä 60e, tiivisteet 13e postit 26e yht. 349e. Uus pyttysarja suomeen 310e kaikkine kuluineen saksasta. Kukin voi laskea kannattaako näitä mopon pyttyjä pinnoittaa.
4.12.2013 0:11
mites toi stage6 70cc pytty kiekuu enoxin(gianelli /arrowi ehkä tulossa) ja 20mm kaasarin kanssa kun tietopankki lupaa 16-20hp,verraten airsaliin tai athenaan?viisaimmat ja kokeneimmat kertokoot:D
4.12.2013 10:50
Tehokkaampi kuin Airsal, mutta täysin sama pytty kuin Athena.
Athena valmistaa ainakin Derbin S6 pytyt, joten eroja ei ole kuin merkki.
4.12.2013 12:33
Juu niin katoinki, eli athenan männät käy toho varmaan, mutta jos kerta 16-20 heppaa 70cceestä lähtee niin riittääkö ton enoxin kierrosalue tolle ollenkaan kun mid-race pytty kyseessä?
5.12.2013 1:18
E-Nox on aika yleisputki, toimii kohtalaisesti melkein millä vain pytyllä.
Ylätehoissa jää Arrowille/Gianellille. Joku 70cc varten suunniteltu putki voisi olla hyvä hankinta jos muutenkin olet tuota noxia pois vaihtamassa.
5.12.2013 17:19
Mikä on tehoikkain 70cc sylinteri, millä voi ajaa ilman kampiakselin uusimista ja kisasähköjen ostoa? Italkitin 74cc on ollu mielessä, mut onko se paljon tehokkaampi kuin Airsalit?
7.12.2013 19:26
Airsalin 80:stä saa sen 14-20 heposta eikä tarvi vahvistaa ku kytkintä , mutta joo muista tosiaan sitte ne c-sokat..
D
7.12.2013 20:23
Kyllä ne G-sokat kestää kans. Sen väkänen pitää osottaa alaspäin nii se ei pääse sieltä irtoomaan. tai toinen, et sen väkäsen katkasee, ku sen sokan on laittanu kii.