8.11.2010 19:12
sempron kirjoitti:http://www.motot.net/galleria/kuvat/3/23398_medium.jpg
Eli himmeillä ympyröillä kohdat joita sitten muokkailen + sitten sivuhuuhteluiden lähtöjä.
Ensinnäkin lohkoissa aika kivan näköiset valuvirheet , sitten seuraavana tuollainen ahdistava reunus ja viimeisenä liian pieni takahuuhtelun lähtö. Arvauksia vaikuttaako huomattavasti pienet avarrukset sylinterissä
8.11.2010 20:52
Helman kavennushan jää tosiaan turhaksi jos siihen sen epoksivalun tekee.Betaversio kirjoitti:Eikä sitä helmaa kannata IHAN turhaan mennä kaventelemaan, aina kapeempi männänhelma = huonontunut kestävyys.
8.11.2010 22:29
8.11.2010 22:34
8.11.2010 22:40
Sarvi-Perkele kirjoitti:Absoluuttisesti paras tapa nuo kohdistukset olis tehdä sillain että lohkot on irti toisistaan. Silloin voi sovittaa lohko kerrallaan pyttyyn, ja näkee heti mistä pitää ottaa, ja työstäminenkin on helppoa.
Ja saman tien arvaan ettei kukaan jaksa hommaa noin tehdä.
8.11.2010 23:04
8.11.2010 23:23
8.11.2010 23:40
8.11.2010 23:44
Slerpa_ kirjoitti:Saako tommosessa 2osasessa pakoaukossa viilata ne molemmat röörit neliön mallisiksi(tietenkin viisteet reunoille), vai pitääkö niitä pyöristää niin kuin 1 osasessa aukossa? Mänänrenkaiden kestävyyttä siis ajattelen.
9.11.2010 14:03
9.11.2010 15:59
nigoo kirjoitti:Itellä oli kanssa tuo pytty ilman lohkoihin koskemisia Arrowin pakoputkistolla ajoin minkä ehtisin (ennenku kampikammion stefa petti ja lämmönnousun seurauksena tulpan posliinieriste irtosi tulpasta) ja ainakaan tolla yhdistelmällä ei saanu mitään tehoja irti. Millä putkella sun on tarkotus ajaa? Muistaakseni tossa oli kans aika pieni toi pakoaukon aika-ala, että ite lähtisin varmaa viilaamaan sitä pakoaukon kattoa suoremmaksi, jopa ehkä rahtusen korkeemmaksi.
11.11.2010 23:40
12.11.2010 1:16
12.11.2010 11:29
Höspö kirjoitti:...tietoa miten sytytys vaikuttaa juuri maksimitehoon.
13.11.2010 14:46