varpaat_suussa kirjoitti:Ruuvaat vaa sen mustan härpäkkeen auki, vejät sen luistitsydeemin pois sieltä, sitte vaa kaasuvaijeri pois siitä ja sen jälkee saatki neulan pois siitä. Voi olla vähän sekavan kuuloista mutta kun meet mopon luo tutkailemaa ni tajuut kyllä.
joo ja sen verran vielä että miten se sokka liikkuu siinä etten vahingossa riko ihan kaikkee
edit. joo no tossa äske just ruuvasin sen mustan osan irti ja sitte sen kaasuvaijerin pultin kokonaa irti, sitte nostin luistin siitä pois mutta en nähny siinä mitää lovia tai sokkaa.. neula oli kyllä sitte rupesin laittamaa takasi ja hirveetä taistelua tuli siitäki ku se luisti ei suostunu menemää sinne sitte viimestää sain sen sinne (ja se luistissa oleva lovi oli sillo vasemmalle päi, entiiä onko sillä väliä? ) mutta ei tainu kumminkaa mennä iha sinne pohjaa asti ku kääntää kaasu kahvasta ni on iha löysä ja pistin käyntii ni kierokset oli ihan hullut (oli ehkä 1 sec käynnissä ku sammutin heti) niin ni tartteisin nyt iha oikeesti viisaampien neuvoja ku alkaa iha suomeks sanottuna vituttaa tää touhu pelkän kurin poiston takia ..
edit2 joo no älysin nyt itekki että aluks otetaa se musta juttu pois eikä kosketa kaasuvaijeria pitävään pulttiin, sitte vedetää luisti ulos, sitte irrotetaa vaijeri luistista jolloin saahaa neula irti, sitte siirretää sokkaa ( tässä miun tapauksessa) yks ylöspäi , neula takas paikoillee, vaijeri kiinni , luisti sisään , kansi päälle ja siinä se ? mutta pitäskö siihe luistiin laittaa jotai ainetta ku ei liu u vaa tökkii jonki verra .. ?
Viimeksi muokannut VacuumCleaner päivämäärä 13.4.2013 16:30, muokattu yhteensä 2 kertaa