Ite saatan olla vähän huolettomampi näitten öljyjen suhteen, mutta ylensä itse otan vaan sieltä hyllystä jotain missä lukee täys synteettistä ja mikä on pahdollisimman kallista, tai no niin kallista etten mene vararikkoon eli jonkun 20-25 e tienoilla olevia öljyjä. Ja nyt mitä olen tossa mun HM ässä käyttänyt on 10w-40 eli noista kahesta toi 80w. Itse asiassa joskus 3kk sitten mulla on ollut tota öljyä ja ihan normaalisti pelas. Eli voin vaikka melkeen suositella sitä
.
janter1 kirjoitti:kävi tossa vaan mielessä että kun ei oma mopo huoli oikee lähtee talvisin käyntii, kyllä se lähtee mutta saa aina polkee niin maan perkeleesti. nii kertokaas miten tätä käyntiin lähtemistä parannetaan, vähäh muutakin tietoa jos sais kun "uus tulppa"
Juu no toi tulpan vaihto vois olla kyllä yks asia, ite laitoin astetta lämpimämmän tulpan sillä toimi toi mun mopedi hyvin (en tosin sitä vaihtanut siksi, että talvella lähtis käyntiin paremmin vaan kun oli poksunu 3 tulppaa 2 päivän sisällä niin myyjä ehotti että koittaisin lämpimämpää tulppaa ja sillä sitten pelas)
Sitten nyt isompaa pääsuutinta kaasariin ja muutenkin kaasari säätöihin. Ite oon kanssa laittanut syylän eteen pahvin nii lämpiää nopeemmin. Tällä järjestelyllä mulla lähtee aina 2 polkasusta käyntiin oli pakkasta miten paljon vaan.