Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
23.1.2017 0:26
Eli mul o derbi drd racing 2015 ja 17.5mm lortto, niin eiks se neulan säätö menny sillee et mitä ylemmässä kolossa neulan sokka on sitä rikaammalle se menee
23.1.2017 8:41
Sokka ylemmäs = neula tippuu alaspäin ja käy laihemmalla.
Sokka alemmas = neula nousee ja käy rikkaammalla.
23.1.2017 8:59
johnnyw kirjoitti:Sokka ylemmäs = neula tippuu alaspäin ja käy laihemmalla.
Sokka alemmas = neula nousee ja käy rikkaammalla.
Sokka ylemmäs=enemmän bensaa???
23.1.2017 9:00
vittukunaukasee kirjoitti:johnnyw kirjoitti:Sokka ylemmäs = neula tippuu alaspäin ja käy laihemmalla.
Sokka alemmas = neula nousee ja käy rikkaammalla.
Sokka ylemmäs=enemmän bensaa???
Eli kummasta saa vähemmän bensaa??
23.1.2017 9:23
En tiiä miten tuo nyt on noin vaikea ymmärtää
Sokkaa alaspäin saa enemmän bensaa & ylöspäin vähemmän.
8.2.2017 13:05
Tänään pitäisi tulla postissa 24 motoforce pwk ja pari suutinsarjaa. Osaisko joku pistää jotain suuntaa antavaa arviota pääsuuttimen koosta seuraavalle setille.
Airsal 73cc
Motoforce 24mm PWK powerjetillä (vakiona 110ps, 40tks, 32 power jet) putsariksi tulee Twinair vapari.
Malossi VL15 läppärunko/hiilikuitu läpät
MVT S-Race 70-90 putki
12.2.2017 2:42
Mikäs on detsis vikana ku kesällä toimi 100 suuttimella hyvin mut nyt ku on pakkaset ni on vaa pitäny pienentää sitä. Täl hetkel 86, seosruuvi melkee kokonaa auki ja neulan sokka alimmassa lovessa mut silti röpöttää ja booaa isommilla kierroksilla
Tekniikkana
Airsal 50cc, 16mm phbn dellorto, porattu moric ja alkukäyrän päästä otettu holkki pois.
12.2.2017 9:30
johnnyw kirjoitti:Tänään pitäisi tulla postissa 24 motoforce pwk ja pari suutinsarjaa. Osaisko joku pistää jotain suuntaa antavaa arviota pääsuuttimen koosta seuraavalle setille.
Airsal 73cc
Motoforce 24mm PWK powerjetillä (vakiona 110ps, 40tks, 32 power jet) putsariksi tulee Twinair vapari.
Malossi VL15 läppärunko/hiilikuitu läpät
MVT S-Race 70-90 putki
Kaasari tuli mutta kiinni asti en ole kerennyt vielä laittamaan. Osaisko joku antaa suuntaa antavia vinkkejä säädöistä? Itellä ollut vaan Dellorttoja ni ei mitään käryä noista PWK:n säädöistä. Mites tuo power jet, kannattaako se pitää käytössä vai ottaa pois/tukkia?
13.2.2017 17:36
Mikä mahtaa olla sopiva suutin Riejuun jossa enox? Muuten aikalailla vakio.
23.3.2017 0:17
Noniin. Mopona Rieju MRX, röpöttää hulluna eikä kierrä, kaasun kun laittaa pohjaan niin yrittää kiertää mutta mooaa välillä, sitten taas yrittää kiertää jne... Suutin on tällä hetkellä 95, kuriton vakioputki ja vapaailmanputsari. Ryypyn kanssa toimii täydellisesti. Minkä kokoista suutinta tuohon kannattaa ostaa, isompaa vai pienempää?
23.3.2017 0:20
Riejunrutku kirjoitti:Noniin. Mopona Rieju MRX, röpöttää hulluna eikä kierrä, kaasun kun laittaa pohjaan niin yrittää kiertää mutta mooaa välillä, sitten taas yrittää kiertää jne... Suutin on tällä hetkellä 95, kuriton vakioputki ja vapaailmanputsari. Ryypyn kanssa toimii täydellisesti. Minkä kokoista suutinta tuohon kannattaa ostaa, isompaa vai pienempää?
Niin ja suutin oli 90, toimi jotenkin.
27.3.2017 21:09
Osaisko joku kertoo suunnillee oikeen suutinkoon näille vireille:
Dellorto 21mm
TPR 80cc
V-force 3
Scr 70cc putkisto
13-53 välit.
28.3.2017 20:07
Mikä mopo, mikä putsari tulee ko setin kanssa käyttöön? Nuo nyt ainakin aika oleellisia juttuja
29.3.2017 18:23
Hm crm derapage RR 2013, eli am6 koneella, ja twin airin vapaavirtaussuodatin.
30.3.2017 16:15
Jeps. No sopivaa suutinta kyl tosi vaikea ruveta arvaamaan, mutta veikkaisin sopivan löytyvän jostain 100-110 paikkeilta. Ostat suutinsarjat 100-120 ni ainakin luulis löytyvän sopiva.