2.9.2012 9:36
3.9.2012 16:49
3.9.2012 16:52
3.9.2012 16:52
3.9.2012 18:23
5.9.2012 19:03
5.9.2012 19:09
5.9.2012 19:26
6.9.2012 14:54
10.9.2012 22:37
pirtelö kirjoitti:gpr:ässä vissiinki on mutta muissa ei ole enkä tiiä miks siellä on paikka semmoselle joku tästä puhuki muutamia sivuja taaksepäin
Pondeyo kirjoitti:Moro!
Eli jos mulla nyt on gianelli aprilia rx 07:ssä kii (drd kone), 17.5 mm kaasari, piperi, 110 suutin ja 13-53 välit nii eiks se pitäis kulkee jotai 90+? Ku viimeks ku ajoin nii meni 92-93 mittariin, epäilin että kytkinjouset ja levyt on kuluneita. Kone ei kiertäny loppuu vaikka gianelli on yläkierros putki.
Nyt ku laitoin uudestaa osat kii nii tilasin kytkinjouset(jäykemmät), öljyt ja kytkinlevyt kun uskoin että kytkin luistaa. Nyt sit mopo menee VAIN 87 mittariin...
Eikä vikaa ole tulpassa, se on iridium BR9EIX.
Suutin on myös passeli.
Edit: Mopo siis ajettu koht 15tkm, ja vaihteistöljyillä 2tkm ja koneremppaa ei koskaan tehty. Kuitenkin mäntä näytti iha hyvält viel ku katoin pakoaukost sitä.
10.9.2012 22:42
[leipuri] kirjoitti:pirtelö kirjoitti:gpr:ässä vissiinki on mutta muissa ei ole enkä tiiä miks siellä on paikka semmoselle joku tästä puhuki muutamia sivuja taaksepäin
Osassa moottoreita ei ole tasapainoakselia, mutta osassa on. Olen omistanut/purkanut ja kasannut useita Derbin koneita ja esim. lähempänä uudempaa mallia olevissa vanhan mallin koneissa, niin `05 koneessa ei ole ollut tasapainoakselia, mutta taas `02-`03 ja `98 vuoden koneissa on itsellä ainakin ollut sellaiset sisällä. Tiedä sitten tarkasti oikeaa vastausta, mutta näin se on. Ja kaikissa on tietenkin vähintään paikat ollut sille, eli periaatteessa sen saa joka koneeseen.
10.9.2012 23:00
11.9.2012 0:26
11.9.2012 13:37
16.9.2012 22:36