Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

7.2.2012 20:44

Kyllä se alakerta kestää vakionaki 80cc Airsalin. Kytkinjouset on ainoot mitkä kannattaa vaihtaa vakiokellarii.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

7.2.2012 23:16

Eikö italkitin jäykemmät jouset pitäisi riittää?

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

7.2.2012 23:18

Pitäs kyllä. Tarkotin vaan siis sitä että ainoo vahvitus mitä suositellaan 80cc airsalin kanssa on jäykemmät kytkinjouset.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

8.2.2012 16:26

ja mulla samat italkitin jouset ollu 70cc airsalin kans, nykyään polinin jouset mutta vois laittaa italkitin jouset kun ovat paljonki jäykemmät mitä polinin.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

14.2.2012 17:14

http://www.gearparts24.de/zylinderkit-b ... a5006.html tarviiko tälle pytylle vahvistaa alakertaa vai ostanko mieluummin airsal 80cc:n

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

14.2.2012 18:41

toi on muuten sama pytty kuin airsali, mutta paremmin viimeistelty ja kytkinjouset jäykemmmät tollekkin. ja saksaa et vissii osaa kun tossahan kerrottiin infos jotta paremmin viimeistelty mitä airsali jne ;)

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

14.2.2012 21:00

ookkei eli ostan sitten varmaan ton, kun on kympin airsalia vielä halvempikin. ja juu en osaa saksaa :D

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

14.2.2012 21:19

juu niinhän se mäkin pääryin pro raceen kuin oli hebo maston revolutionia 19 halvempi, mutta paljon tehokkaampi. ensiks meinasin tota amstonii mutta proo reissi oli halpee ja kisasee tosin huoltovälit lyhkäsempiä ;)

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

14.2.2012 21:24

btw saakos noita barikittejä suomesta am6:seen kun en ole löytänyt kun derbeihin.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

15.2.2012 20:57

Nyt tarvittaisiin hiukan tietoa eikä mitään arvailuja :)

Eli tarvitseeko alakertaa vahvistaa jos lykkään n.14k ajettuun dt:seen 75cc top performance pytyn.
Kytkin puolelle tulossa malossin jäykemmät kytkin jouset. Tarvitseeko esim. kampura vaihtaa tai jotai? :|
Ei mitää himo viri laitetta oo tulossa, eli ihan 17.5 millinen kaasari ja sellasta.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

15.2.2012 22:38

No eihän tätä nyt voi kun vaan arvailla...

Ei varmastikkaan tarvi vahvistaa, mutta jos laakereissa tuntuu klappia niin ne olis syytä vaihtaa. Ei tarvi mitään parempaa kampuraa kuhan laakerit on kunnossa.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

15.2.2012 23:06

Tuolla lailla ittekki aattelin, mut kysyin kuiteski jos joku olis kysesen pytyn laittanu.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

16.2.2012 10:02

Tämä kuuluu tehoputket osioon vissiin. mutta aattelin pro racelle SCR CORSE RACING LINEA tai PRO RACEN aitoo putkea. gearpartsin sivuilla sanottiin jotta minkäänlaista eroo näillä putkilla ei oo, paitsi pro racen putki 50 e tyyrihimpi. Sori offtopic :nolo:

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

16.2.2012 12:45

Ok. Mihin liittyi? :D

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

16.2.2012 16:40

eli kumman ostasin ? mielipiteitä saa heittää ;)