Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
12.1.2013 1:37
kyä se 75 cc:lle aikalailla on
tai on niitä vitusti ylävääntösempiäki
12.1.2013 1:41
Jos Giannelli on mukamas alavääntöputki, niin en halua tietää mikä on yläkiekkaputki...
Eikä 74cc Italkitti ole mikään järisyttävän kisanen. Sporttipytty, kuulemma hiukka enemmän potkuu kun Airsalissa. Ala hankkimaan joku hyvä high-end putki sittenkun sulla on muu setti vastaavaa tasoa.
12.1.2013 11:36
aijaa:D pitää si katella jostai gianelli tai turpo kit
12.1.2013 12:12
Alakauttanen putki kannattii olla tai sittrn muokkaat jonku crossin putken kiini. Eli 85cc putken niissä loppuu tehot jossain 12000rpm ja kun vielä mopoon laittaa kii nii se loppuu varmaan aikasemmin koska mopon portit tekee siitä vähän alavääntösemman jos sulla nytt ei oo viilailtu pytty?.
12.1.2013 15:11
detsipaska kirjoitti:juu ei gianellia tai leuvinssiä. alavääntöputkiaa xd pitää varmaa tk:ta kokeilla:)
Facepalm. Gianneli kiertää pitemmälle kuin turbokit, paitsi että es-jonnet saa siitä vitusti äänivoimaa. Ja VictorH, miksi sen pitäisi olla alakauttainen? Silläkään ei ole mitään seksuaalista merkitystä paitsi että alakauttainen herättää poliisien huomion. Arrow ja Giannelli parhaita nuille sporttipytyille.
12.1.2013 16:22
Giannelli on paras putki vakiopytylle. Luuletko tosissas, että urpokitti ottaa piikkiä korkeemmalta. Huoh. Gianellissa on muuten sama tehoalue kun tkssa paitsi kiertää vielä vähän pidemmälle...
13.1.2013 1:20
oisko kellää myydä tommost gianellia?
13.1.2013 12:26
Omien kokemusten mukaan turbokitti on paskimpia putkia mitä on.. en kyl ymmärrä mikä ihmisiä kiehtoo siinä.
yks rääkäsy ja se on siinä, alavääntöi ei oo yhtää..
13.1.2013 13:51
Samaa mieltä. Kaiken lisäks turpokitin omalla änkällä on aivan hirveet äänet vaikka oli uuet villat sisässä.
13.1.2013 14:28
Turbokit on yks parhaimista putkista airsalin 70cc ja tuossa testissä oli noita halppis putkia mukana eli kaikki tavalliset noxit gianellit jne.
Vakio pytylle turbokit voitti tehoissa ja gianelli tuli viimiseks tehoissa.
Sitten alakauttasella putkella saa enemän tehoa halvemalla ja melkeen kaikki alaksuttaset toimii paremmin jos vertaa ylikauttasiin putkiib halppis malleista.
Oman kokemuksen mukaan ostaisin alakauttasen jos halua tehoa mutt jos nytt nössö on ja pelkää poliisia että pelkää enenmän huomiota nii jätä toi virittäminen pois...
13.1.2013 16:23
Saiskos linkkiä tuohon sun testiis jos jostain netistä on vai onko ite mututuntumalla ? Ja mikäs se Tk sitten on jossei halpisputki
13.1.2013 16:58
Pakko kyllä väittää victorille vastaan. Ensinnäkin mä haluan nähdä sen testin. Toiseksi, ei sillä ole mitään merkitystä onko ylä- vai alakauttanen. Paisarin mitat voi olla ihan samat riippumatta putkesta. En ymmärrä mikä niissä alakauttasissa kiehtoo niin paljon, että niistä saa tehoa muka enemmän. Sekin riippuu vain siitä mille viriasteelle putki on suunniteltu...
Tosiasia on, että giannellilla ja arrowilla saa mukavamman ajokokemuksen ja enemmän tehoa kuin urpokitillä, vaikka mitä väitätte.
13.1.2013 17:05
Voin linkata illalla kun pääsen konenkimppuun ainaki testin missä turbokit tecnigas enox ja gianelli verrataan. Eli ei ole vanhanmallin gianelli/arrow.
Sitte alakauttaset on yleensä sillä parempia että ei mutkissa pistä vastaan, ite oon ennen uskonu niin mutta miksi sitten viri mopoissa aina on alakauttaset putket? Ja toki kyllä niitä yläkauttasia löytyy mutta nehän maksaa paljon enemän vaikka olisi samat tehot.
13.1.2013 17:28
VictorH kirjoitti:Sitte alakauttaset on yleensä sillä parempia että ei mutkissa pistä vastaan,
Tä ?
Ja noissa ulkomaan virimopoissa luulen sen alakauttasen olevan koska se on niitten mielestä jotenkin hienompi. Ite ainakaan ylä ja alakauttasessa teekoossa mitään eroa huomannu