Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

6.2.2012 13:40

Juu mutta osaatko sanoa onko se vääntöpytty koska tietopankissa lukee että se kiertää vaan about 10tuhat ni tuskin se kierrospyttykään ole?

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

6.2.2012 15:12

240turbo kirjoitti:Mistä 50cc lähtee yli 20hp? :O

Top Performances 50cc:stä voi saada oikeella setupilla yli 20hp.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

6.2.2012 16:02

tässä nytten näkyy noita pyttyjä, en tiiä ovatko oikeen mitanneet jollakin mutta suht realistiselta vaikuttaa ainakin pro racen tehot... http://www.youtube.com/watch?v=dpne1kigm9A

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

6.2.2012 16:16

MHR Team 70cc 2 heppaa enemmän ku Airsal 70cc? Jotenki tuntuu vähä että ei oikein pidä paikkaansa :) Saattaahan ne jotkut olla oikein mutta ainaki tuo Airsal aika liioiteltu.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

6.2.2012 23:27

Jeeep täyttä puuta heinää puppua.. :lol:

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

7.2.2012 7:54

Tossaki vaan on pytyn kuva ja jonkulainen tehomäärä. Tollasilla pytyillä kun kokoonpano vaikuttaa aika paljon....

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

7.2.2012 14:07

onko kellään minkäänlaisia kokemuksia metrakitin handmade sylinteristä?tai airsalin 80cc sylinteristä tai athenan 80cc sylinteristä?olen lukenut tietopankista jo tietoa näistä pytyistä mutta kaipaisin jotain henk. kohtasia kokemuksia näistä pytyistä:D esim.onko vääntävä pytty paljon heppoja jne..:D

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

7.2.2012 15:34

Siis tarkotat MK:n Handmade 70cc:tä? Se on tosi laiska, jopa laiskempi kun perus 70cc airsal. 80cc airsal on vääntöpytty, alakertaa ei tarvii vahvistaa.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

7.2.2012 16:28

juu okei entä saakos tuosta metran pytystä tehokkaampaa esim viilattuna tai metranputkella jne? ja jos jollakin on athenasta (80cc) kokemuksia niin voisi kertoa siitä viel:D

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

7.2.2012 16:32

No saahan aina enemmän tehoo viilaamalla, jos nyt ei ihan vituilleen viilaa. Ja toi nyt on tollanen low-end pytty, niin eipä siihen paljoo mikään oma metran putki auta. Ite kyllä hankkisin perus Airsalin ja viilaisin sitä, tai sitte suoraa 80cc Airsal.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

7.2.2012 16:37

no aattelin hankkia 80cc airsal tai 80cc athena tartteis vaa saad tietoo viel tosta athenasta ja onko muita 80cc pyttyjä tai kireitä 70cc pyttyjä millä riittää c3 petarit vakiokampura topracing kiertokangella (ihan uusi ei yhtään väljää) ja italkitin kytkinjouset.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

7.2.2012 16:40

Se on vaan, että melkeempä jos alkaa tehoo olla enemmän kun tossa 80cc Airsalissa, niin vakiokapura ei tuu kauaa kestää. Eikä ainakaa kannata mitää hirveen kireetä 70cc:tä hommaa, ne sitte kiertää nii paljo että kampura ei ainakaa kestä.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

7.2.2012 16:44

tää on vähä out of topic mutt mitä eroo on vakio ja vahvistetulla kampuralla? alapäänneulalaakeri vai mikä?

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

7.2.2012 17:09

no itellä ainakin kampura käsin kiillotettu ja muutenkin paljon paremin viimeistelty mitä vakio. myös parempaaa metalia tää vahvistettu ja tietty kirtokankikin on kestävämpi mitä vakio. mulla oli tosin kiinalainen kampura vakiona eli laatu niin ja näin. mutta nytten toiminut hyvin tämä Barikit Competition + SKF C3 laakerit. mutta millään 80cc airsalilla ei oo muresta notta vakiokampura hajois.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

7.2.2012 19:59

mulla on vakiokampuraan juuri laitetty topracing (eurooppalainen) kiertokanki ja c3 petilaakerit ja iltalkit kytkinjouset joten alakerran pitäis kestää hyvin airsalin 80cc?