30.10.2007 21:07
Tomppaa91 kirjoitti:No varmaan vähän riippuu siitänkin, kuinka kuumat kaasut tulee koneesta
31.10.2007 16:51
Jolssi kirjoitti:kannatteeko laittaa paljon vai vähän villaa omatekoseen änäriin että tulee hyvät äänet?
31.10.2007 17:00
Family Guy kirjoitti:Jätä villat kokonaan laittamatta niin saat ainakin kovat äänet...
31.10.2007 17:02
-Zone- kirjoitti:Family Guy kirjoitti:Jätä villat kokonaan laittamatta niin saat ainakin kovat äänet...
Mun päähän ei mahdu, miksi pitäisi edes rakentaa änkkäri, jos tarkoitus on saada kovat äänet
31.10.2007 17:07
31.10.2007 17:47
1.11.2007 16:19
JokkePBR kirjoitti:jaa-a sitä määki täs ihmettelinAtech kirjoitti:Miten vitussa te saatte teräsvillan palamaan?
1.11.2007 19:46
juhq kirjoitti:JokkePBR kirjoitti:jaa-a sitä määki täs ihmettelinAtech kirjoitti:Miten vitussa te saatte teräsvillan palamaan?
No annappa vähän liekkiä, niin johan on tulessa. Jos hitsaat änkkää villat sisässä, niin aika todennäköisesti villat tulessa elleivät todella tiiviisti ole -> eivät myöskään paljoa vaimenna ääntä. En kyllä usko, että ajossa palaisivat pois. Metallisorvin lastut ovat yleensä pitkiä ja kiekuraisia, niin niiden meneminen itse putkeen ja sen kautta pyttyyn aika pirun epätodennäköistä. Ja kuka sanoi, että kivivilla "palaa" 2-tahtiöljyn kanssa, niin "palaahan" se vesikin kun siihen bensaa kaadetaan. Kyllä ne sorvilastutkin vaimentaa aivan hyvin... kivivilla tahtoo kastua 2-tahtiöljyn seurauksena -> vaimennusteho huononee.
2.11.2007 18:39
SellYourSoul.90 kirjoitti:juhq kirjoitti:JokkePBR kirjoitti:jaa-a sitä määki täs ihmettelinAtech kirjoitti:Miten vitussa te saatte teräsvillan palamaan?
No annappa vähän liekkiä, niin johan on tulessa. Jos hitsaat änkkää villat sisässä, niin aika todennäköisesti villat tulessa elleivät todella tiiviisti ole -> eivät myöskään paljoa vaimenna ääntä. En kyllä usko, että ajossa palaisivat pois. Metallisorvin lastut ovat yleensä pitkiä ja kiekuraisia, niin niiden meneminen itse putkeen ja sen kautta pyttyyn aika pirun epätodennäköistä. Ja kuka sanoi, että kivivilla "palaa" 2-tahtiöljyn kanssa, niin "palaahan" se vesikin kun siihen bensaa kaadetaan. Kyllä ne sorvilastutkin vaimentaa aivan hyvin... kivivilla tahtoo kastua 2-tahtiöljyn seurauksena -> vaimennusteho huononee.
Ite testannu, saa olla jonku 800astetta että syttyy tuleen, ainakin tuo kivivilla mitä ite käytän.. Ja mitä oon kattellu hitsauskohdilta vanhoja änkkiä, nii vähän ovat kypristyneet villat siitä kohti vaan, ei muuta..
Kyllä siellä lastujen seassa voi olla pikkuhilpettäkin.
Teräsvilla vie saman tehtävän mitä nuo lastut, ellei tee paremminkin työnsä..
6.11.2007 22:34
7.11.2007 20:20
Jonttu-Monttu kirjoitti:Ei taija kuulua tähän "tekemiseen", mutta millaset äänet ois 2tahissa jos siihen laittas tollasen 4tahti Remuksen änkän
9.11.2007 16:11
9.11.2007 17:10
9.11.2007 19:03
9.11.2007 21:26
DepaX kirjoitti:Kun kahtoo näitä teidän keskusteluja niin en voi muuta kuin todeta että suurimmalla osalla on peukalo niin keskellä kämmentä kuin se vaan voi olla. :d Siis kokeilkaa erilaisia juttuja, ottakaa mallia muilta ja kysykää kavereilta. Siis ei vittu voi yhden vaimentimen tekeminen olla noin helvetin vaikeeta?