Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
31.3.2012 17:10
ostin muinoin tnt 21 mm kaasarin > seuraavana päivänä palautin myyjälle.
sitä ns. "metallia" sai raaputettua kynnellä irti, kaasari muutenkin tosi huonolaatunen, eipä pitäny pensaakaan sisäs vaan kusi ne pihalle
ite olin aluks samaa miältä jotta kyllä se toimii vaikka onki kiinalainen, ei kyllä toiminu.
En voi suositella kenellekkään. Ostin lopuuksi käytetyn lorton ja se sentään ees toimi
vinkkinä: vaikka olikin uutena halpa niin ei se ainakaan hyvä ollu. suutinta meinasin vaihtaa, mutta kohokammion ruuvit nylppääntyivät heti alkuun. (tosi hepposta metallia)
ihmetelen kuinka liikkeet ees ottavat tällästä kuraa myytäväks...
tnt:n minivilkut oli samaa laatuluokkaa, maalit lähti pois sateella, mutta muuten kyllä toimivat vilkuiks hyvin
31.3.2012 19:14
Mulla on jos joku tarvii niin 19mm tnt kaasari tarpeettomana, JOKA TOIMII
en vaan ikinä jaksanu laittaa säätöihin.
31.3.2012 21:50
osuva ajotus myyntipuheelle
31.3.2012 22:24
KarsTa kirjoitti:tnt:n minivilkut oli samaa laatuluokkaa, maalit lähti pois sateella, mutta muuten kyllä toimivat vilkuiks hyvin
Yleisesti ottaen kannattaa jättää tnt kamat sinne liikkeen hyllyyn. Laatuvaihtelee todella paljon, jos vaikka ostat samasta hyllystä 2 samanlaista peiliä, voi toinen pelittää koko mopoiän, mutta toinen vaikkapa viikon
Vaihdepolkimista ja käynnistyspolkimista menee todella helposti spoorit, eikä niitä voi kiristää kunnolla etteivät halkea. Roxin käynnistyspoljin kesti 10polkasua ja sitten lähti pala siitä pultin kohalta
31.3.2012 22:39
^^+1 Niinhän se on, ettei köyhällä oo varaa ostaa halpaa, kun moneen halpaan menee paljo enemmän rahaa kun yhteen laadukkaaseen.
1.4.2012 11:26
moro, mul on mopos imuvuoto ja oon koittanu vaik mitä, mut mietin et voikse johtuu siitä, et mun ryypyst on kadonnu se jousi, ni laitoin sen kultasen osan sinne ilman vaijerii, sit sen mustan osan siihe päälle ja tukin sen pään teipillä ettei sinne pääse ilmaa, elikkä oman päättelyn mukaa siin on ryyppy koko ajan pois päält. mun mielest sen pitäs olla ihan toimiva viritys mut nyt haluun varmuutta ku ei se tunnu toimivan vaa.
1.4.2012 11:41
Ei pitäs vaikuttaa. Kato ihan eka imukaula ja kaasarin kiinnitys.. Voip toki olla että magneeton puoleinen stefa mennyt, mutta lähetään noista helpommista liikkeelle..
1.4.2012 11:54
Ja laitat mopon käyntii, ja imupuolelle suihkit jotain helposti palavaa ainetta, vaikka CRC:tä tai starttisprayta, jos käynti rauhottuu, ni tiiät missä kohtaa se vuoto on.
1.4.2012 12:41
joo oon kattonu noi jo varmaa tuhat kertaa, mut alotan seuraavaks sil et puran koko imukaulan ja putsaan kaikki osat iha rauhas
1.4.2012 12:42
Miten saan 14mm mikunista kohon akselin irti? Se on vähän naulan tapainen, toisessapäässä kanta ja toisessapäässä kolo. Kokeilin pienellä tapilla sitä työntää sieltä kolosta pois, muttei hievahdakkaan. Onko siihen joku oma taktiikkansa?
2.4.2012 20:01
onko muka vakio-phbn:n neula tollane iha tasapaksu koko matkaltaa? Tilasin meinaa uuden hukkuneen tilalle...
4.4.2012 17:14
Hmm, kumpi säätöruuvi on kumpi tuossa Jing Ke:ssä.. Jos paikallaan katson sitä niin vasen on..? ja oikea?
Milläköhän tuohon löytää hyvät säädöt..? Muuten kuin kokeilemalla.
Onko noihin säätöihin muuten mitään suuntaa antavaa ohjetta, kaikki kiinni ja siitä vähän auki tai jotain...?
4.4.2012 20:05
Seosruuvi on yleensä sillä puolella mihin ilmanputsari kiinnitetään ja tyhjäkäyntiruuvi yleensä luistin kohdalla. Säädät siten että ensin seosruuvi kokonaan kiinni, sitten 1,5 kierrosta auki, pistät käymään ja säädät tyhjäkäyntiruuvin siihen missä se pysyy jotenkuten käynnissä, sitten kääntelet seosruuvia hitaasti suuntaan tai toiseen kuunnellen muuttuuko käynti parempaan vai huonompaan suuntaan ja kun löydät sopivan kohdan jätä se siihen ja sitten ruuvaa vielä tyhjäkäynti sopivaksi tyhjäkäyntiruuvista.
5.4.2012 17:56
Miksi ostaa tnt kun lorton saa samaan hintaan ja kun kerran sen phbg ostat niin ei tarvi kassuja ostella
5.4.2012 18:32
bevekki kirjoitti:ja kun kerran sen phbg ostat niin ei tarvi kassuja ostella
Wut?