Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

26.1.2010 22:21

Sarvi-Perkele kirjoitti:
Slerpa_ kirjoitti:Tommosta kuulin kun kaverin isä selitti että kaverini isveljelle olisi pantu tigeriä puchin tekniikalla kulkemaan ... ja olisi kuulemma mennyt paremmin kuin 90cc krossipyörä.

Slerpa_ kirjoitti:Sellasta mulle selitti ja sano että on vielä se kone tallella kaikkine osineen, että sopii tulla kattomaan joskus korjaamolle. Täytyisi ihan mielenkiinnosta käydä.

Käyppäs kattomassa. Ja kai noista osista olis mahdollista ottaa fotograafeja, niin saatas oikein porukalla ällistellä asiaa.
Jos kuvia saataisiin nähtäväksi, niin fotojen pällistelijöiden reaktioille olisi kaksi vaihtoehtoa: syvä, kunnioittava hiljaisuus tai hysteerinen huutonauru... ;)

26.1.2010 23:02

Olisihan se kyllä aika mukava yllätys, kun putken virkaa toimittaisi esimerkiksi Muffler. :)

Mutta tosiaan, kuvia olisi mukava nähdä!

26.1.2010 23:06

Sen tiedän että mitään valmisputkea siinä ei ole, ja kuvaa menen ottamaan, kun sinne menen jotain asiaa toimittamaan(ehkä viikon päästä, ehkä kuukauden, ehkä puolenvuoden, ei tiedä)

26.1.2010 23:26

Slerpa_ kirjoitti:Sen tiedän että mitään valmisputkea siinä ei ole, ja kuvaa menen ottamaan, kun sinne menen jotain asiaa toimittamaan(ehkä viikon päästä, ehkä kuukauden, ehkä puolenvuoden, ei tiedä)

Mene huomenna, ei niitä kuvia muuten tule :roll:

26.1.2010 23:30

En minä sinne nyt sentään pelkkiä kuvia kehtaa mennä ottamaan...

29.1.2010 18:20

Slerpa_ kirjoitti:En minä sinne nyt sentään pelkkiä kuvia kehtaa mennä ottamaan...

Tottakai kehtaa! ;)

29.1.2010 19:02

Muistele vaikka aikoja :)

solikka

30.1.2010 21:40

elikkäs en sopivaa topiccii löytäny nii kirjotan tänne, Miten SMssä kasataan se kytkimen puolen painelaakerit ja muut ja mihinkä se lukitussokka tulee?

30.1.2010 21:51

No tässäpä joku topikki. Tänne en vastaa ihan periaatteen vuoksikaan.

viewtopic.php?f=15&t=77944&start=0
viewtopic.php?f=15&t=77045&start=0
viewtopic.php?f=17&t=77956&start=0
viewtopic.php?f=17&t=46200&start=0

2.2.2010 13:06

Tiiän yhen entisen tappo/tappiviri mopon, kaverin isoveljellä oli S-1 joka kulki 135-140 sen mukaan mitä oon kuullu, männän vaihto väli oli maks. viikko viilausta oli tehty pytylle, 80malossi, arrowin alakauttanen tehari 28mm mikuni ja pv:n vakio välit, siihen oli laitettu 80rm:n lohkot joten siinä oli 6vaihetta.

2.2.2010 17:42

Kaverin isoveli= Sarvi-Perkele?

Anteeksi, valituksia ei saisi antaa... Tämähän on siis legenda topikki.

2.2.2010 17:45

Eipä ihan ole sarven mopon speksit tuollaiset. Eikä Sarvi laittais 28mm kaasaria, se on liian iso. Kaikenlisäksi RM:n lohkoihin ei kukaan järkevä laittais peeveen pyttyä. Noh, legendat on legendoja :)
Jostain muusta on kyse tällä kertaa.

2.2.2010 17:46

Betaversio kirjoitti:Eipä ihan ole sarven mopon speksit tuollaiset. Eikä Sarvi laittais 28mm kaasaria, se on liian iso. Kaikenlisäksi RM:n lohkoihin ei kukaan järkevä laittais peeveen pyttyä. Noh, legendat on legendoja :)
Jostain muusta on kyse tällä kertaa.

Joo, niin taitaa olla...

2.2.2010 20:08

Olisi oikein veikeää järjestää näille tämän topicin pyörille kokoontumisajot/ratapäivät. Voisi siinä kahvia juodessa ja rupatellessa katsella miten jarruttomat ja ruosteiset Sykeröt vetävät 140km/h lasissa radalla. :)

2.2.2010 20:53

Janttura kirjoitti:Kaverin isoveli= Sarvi-Perkele?

Anteeksi, valituksia ei saisi antaa... Tämähän on siis legenda topikki.

ei oo sarvi-perkele tästä läheltä yks viiestä tappivirimopoista mutta se oli eniten viriviri mutta ei ne melekeen mikään ikään toiminu ja kaikki kulki sen 110-120 ja nyt puhutaan ihan pevekeistä ja aquoista sen sykösen lisäks.