18.6.2008 20:40
Höylä kirjoitti:laitetaan tänne, kun nyt sattuin sopivasti käymään...
oli sitten paskonut yläpään neulalaakerin -> myös mäntä tietysti atomeiksi, siitä joskus 2005 vuonna tekemästäni läpättömästä powerista, onneksi ei ollut muuta vahinkoa tehnyt ainakaan tällä tietoa (pytty ainakin on ehjä ja toivottavasti myös kiertokanki)
kaveri oli vaihtanut tulpan siihen, kun oli hieman kuulemma alkanut ampumaan putkeen välillä ja tuntunut laiskalta muutenkin ja heti oli kuulemma voimat tulleet takaisin
oli sitten ehtinyt vetää ympärikin sillä jo kerran, kun oli innostunut vaihteeksi leikkimään sitten oli alkanut kuulumaan pientä kalkatusta ja lopulta oli sammunut lennosta siihen paikkaan, ihmekkös tuo, jos kaasussa ei tunneta kuin on ja off asennot
18.6.2008 21:09
18.6.2008 22:32
18.6.2008 22:58
Höylä kirjoitti:tuo pytty tais olla ensimmäisiä tai peräti ensimmäinen läpätön poweri motot. netin historiassa, ainakaan en muista, että olis paljoa ollut puhetta aiemmin läpättömistä powereista, ennen kuin itse päädyin sellaisen tekemistä kokeilemaan... ja hetken sai vääntää porukan kanssa, että tuosta läpättömyydestä tosiaan olis jotain etua.
Höylä kirjoitti:tehoista sen verran, että malossit joita minä olen nähnyt on olleet joka osa alueella heikompia, kuin tuo läpätön poweri, jopa se itse viilattu CDC malossi, joka oli aika kiukkuinen tapaus (tosin pako oli siinä vedetty edellisen omistajan toimesta ylikorkeksi, joten en saanut siitä ihan mieleistäni )
18.6.2008 23:12
18.6.2008 23:40
Sarvi-Perkele kirjoitti:Jaa'a, en tiiä, mulle ainakin on aina ollu selvä että niillä (puoli)läpillä ei mitää tee.
19.6.2008 5:40
Höylä kirjoitti:Tikkku: pitääkö tuo sun allekirjoitukses paikkansa, että et noilla väleillä pääse, kuin 86 km/h?
19.6.2008 13:06
19.6.2008 13:19
Voiko tätä mitenkään ehkäistä pakoputkella? Jos putki antaisi paluupulssin vasta sitten kun imuventtiili on jo lähes sulkeutunut, että seos ei enää pääsisi imukanavaan. voisiko toimia?
19.6.2008 13:36
19.6.2008 13:41
19.6.2008 14:07
19.6.2008 14:19
19.6.2008 14:33
19.6.2008 14:36