Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

29.1.2012 13:58

noin 4 sekuntia kävi ja sammu, kaasarin huohotusletkusta valuu pensaa, pitäs ostaa sopivaa letkua :roll: paljokoha Pro Racelle ois sisänajoo? joku 300 -500 km ?

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

29.1.2012 16:38

Jos on pinnotettu pytty mitä vahvasti veikkaan, niin 10min tyhjäkäyntiä kuulemma riittää :D

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

29.1.2012 17:37

Joo ei sille pro racelle mitään hirvittävän pitkiä sisäänajoja tartte, kun männänvaihtovälikin sen pari tonnia..

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

29.1.2012 20:27

Pinnotetun pytyn sisäänajo: vartin verran tyhjäkäyntiä, pari ekaa kilometriä ottaa vähä rauhallisemmi, sitte muistaa pari ekaa kertaa aina kunnolla lämmittää ja jälkikäyttää vähä että lämmöt tasaantuu.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

29.1.2012 22:46

no eipä oo paljoo :D on joo pinnoitettu pytty nicasil pinotteella.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

30.1.2012 20:28

Ja muistaa se, että ei kaasutella sitten ekalla käynnistyksellä..15min käyntiä ja sit antaa jäähtyä melkein kylmäksi ja runtua vaan..

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

31.1.2012 18:40

Paljohan pitäs uutta männänrengasta ajaa sisää 70cc airsalilla? Yks tankki vissiin riittää? Ja ei vissii ota ilmaa tuo kaasari tuosta vaijeriryypyn reiästä vaikka ei ole sitä vaijeria ku derbissä on vakiona se käsiryyppy.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

31.1.2012 23:13

Eipä sitä männänrengastakaan tartte pinnoitetus pytys juurikaan sisäänajaa. Riittää varmasti se että käytät ekalla kerralla sen 10 min ja annat jäähtyä. Ekalla tankillisella mä lämmittelisin kunnolla aina ennen ku lähtee(kuten pitäis aina..)

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

31.1.2012 23:25

Ja jos nyt ei ekoja kilsoja vedä tuppi nurin, antaa vähä asettuu.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

1.2.2012 21:10

aattelin jotta jos hommais vaikka 28 millisen lorton kaasarin pro racen ruokkijaksi, kun en tiiä oisko toi mikunin 26 millinen liika "pieni" tai jos vie hiukan tehoja. tosin 28 millisellä kaasarilla kuluttaa enemmän :( mutta ainakin saa paljon paremmin varaosia lorttoon, kun mikunin osia saa kattella afrikan mailta jonkun neekerin savimajan perukoilta :x

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

2.2.2012 10:26

Tuollainen mikunin kopio on ollut minulla ainakin ihan ok: http://www.ebay.de/itm/28MM-OKO-PWK-VER ... 5644855ccd

tosin vaijerin kiinnitys luistiin oli vähän huono, sen tosin sai helposti vingulla parannettua. Mikunin varaosat käy tuohon. Tosiaan, litteäluistinen kuten krosseissa.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

2.2.2012 10:47

varmasti käy mikunin varaosat muta kun niitä varaosii ei löyrä mistään :D juu mutta vois samantien ostaa sen lorton 28 , kun mikuniin suutimetki maksaa sen 4 e :(

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

2.2.2012 16:20

Eikö noilla kamoilla oo jo vähän turha miettiä että 2mm isompi kaasari vie enemmän bensaa..?

Osta vaan se 28mm dellorto! :)

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

3.2.2012 19:15

jep, kulutus pro racella ja 28 milisellä sen 15 l/100km? vai onko jopa 20l/100 ?

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

4.2.2012 0:03

Mihinkä kulutukseen pääsee 70cc airsalilla ja 19mm/21mm kaasarilla?