Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
29.3.2012 16:38
Uskon että se tarkottaa kaasarin kiinnityskohtaa. Ja toihan on halpa, kun se on Step Twon valmistama. Laatu taas maksaa. Oikeen topicin muuten kyllä löysit.
29.3.2012 18:50
Eli siis passaako tuo imukaula nyt tuolle 24mm kaasarille niin ettei kurista bensan saantia vai ei, kun en nyt ihan selvää saanut tuosta että mitä tarkoitat tuolla kaasarin kiinnityskohdalla.
29.3.2012 19:26
Voiko tuo muka periaatteessa vaikuttaa mitenkään kun katkes kohokammion tyhjennys nippa? Tiputtaa siitä sillontällöin aika paljon bensaa, mut miten se vaikuttas mihinkään onko siinä sitä nippaa vai ei muuten ku että siitä vaan lähtee se letku ettei valu siihen koneen päälle?
29.3.2012 20:11
Dumppi95 kirjoitti:Eli siis passaako tuo imukaula nyt tuolle 24mm kaasarille niin ettei kurista bensan saantia vai ei, kun en nyt ihan selvää saanut tuosta että mitä tarkoitat tuolla kaasarin kiinnityskohdalla.
Meinasi sitä että kohta johon kaasari kiinnitetään on sisähalkaisijaltaan tuon kokoinen.. Ja jos koneena am6 niin muista poistaa bensanohjuri, löytyy läppärungon alta.
29.3.2012 21:03
on muuten harvinaisen hyvä keksintö tuo moposportin dellorton räjäytyskuvajuttu! Suosittelen!
29.3.2012 21:10
Mistäs sais pösö sf2 gurtner kaasariin sen seosruuvin alle tulevan jousen?
Ja olikos se niin, että lorton pääsuuttimet ja ryypyt sopii tuohon(sähköryyppy ei yllättäen toimi..)?
29.3.2012 23:12
Ton__ kirjoitti:Voiko tuo muka periaatteessa vaikuttaa mitenkään kun katkes kohokammion tyhjennys nippa?
Nippa vaikuttaa ainoostaan siihen että saatko siihen letkun.
30.3.2012 12:05
Niin arvelinkin, mut ei oo ennen tullu huomattuu et se letku ois tiputtanu bensaa ainakaan siihen tahtiin mitä siitä nipan tyngästä mikä on jälellä.
30.3.2012 23:07
Mikä vois olla kaasarissa vikana ku mopo menee vähän matkaa ja sit sammuu ja sit täytyy venata vähä aikaa et käynnistyy udestaa ja toimii toisella kaasarilla moiteetta. Suutinta on vaihdettu,neulaa säädetty ja kohoakin säädelty? Kaasari on siis dellorto phbg 18 as ja mopo suzuki pv j
31.3.2012 0:09
Rajis- kirjoitti:Mistäs sais pösö sf2 gurtner kaasariin sen seosruuvin alle tulevan jousen?
Ja olikos se niin, että lorton pääsuuttimet ja ryypyt sopii tuohon(sähköryyppy ei yllättäen toimi..)?
Joihinkin kaasuttimiin saattaapi saada kuulakärkikynän jousesta ihan passelin tehtyä, jos ei alkuperäinen tarvitse olla.
31.3.2012 0:13
No ei sillä muute väliä, kunha toimis
Täytyy kokeilla jos sais sellasella pelittään, taitaa noi gurtnerin osat olla vähän kiven alla..
31.3.2012 1:03
tietääkö kukaan onko TNT PHBG 19 BS kestävä ja luotettava kaasari? toimiiko se hyvin 19-21mm kaasari vakio pytyn kansa?
31.3.2012 8:36
Melkeen jokanen, jolla on TNT:n kaasari ollu, on sanonut että se on täys paska. Joten en suosittele. Mielummin osta joku käytetty dellu, makaa samanverran kun TNT uutena, ja toimii varmana miljoona kertaa paremmin. Ja 19-21mm kaasari on kyllä vähä turha iso vakiopytylle. Ei siittä oikeen oo hyötyä.
31.3.2012 9:26
Mutta taas muut kiinankopiokaasarit, esim motoforce on ihan hyviä. Monet on niitä kehunut.
31.3.2012 14:27
Onkohan nekään tnt kaasarin ostajat osanneet edes itse säätää kunnolla. TNT tuotteissa kun on se paskaksi haukkumisen kynnys hinnan takia niin matala että heti kun tulee pikkuisenkin ongelmaa niin haukutaan paskaksi ja nakataan roskiin. En kyllä väitä että hyviäkään olisivat kun en ole itse testannut mutta mielelläni kyllä testaisin.. Luulenpa että aika lailla samaa kamaa ne ovat kaikki nuo halvimmat kiinankopio tuotteet. Jotku motoforce "plus" tyyliset tuotteet on varmaan sitten vähän eri asia.