26.4.2009 11:41
SkyTeam PBR Poika kirjoitti:Olisko ton magneetin vaihto vahvempaa paikoillaa, ku näyttää iha pysähtymisen loppuvaiheel nopeuden
vai mitäs pitäsis tehä
2.5.2009 15:55
2.5.2009 19:10
jekhba kirjoitti:ite tarvis toi sigma saada toimiin , kalibrointi ja tälläset . auttakaas joku niissä
kiitos jo valmiiks
2.5.2009 22:23
3.5.2009 23:01
peraz kirjoitti:jekhba kirjoitti:ite tarvis toi sigma saada toimiin , kalibrointi ja tälläset . auttakaas joku niissä
kiitos jo valmiiks
Mikähän mahtaa olla Sigmasi malli?
3.5.2009 23:47
jekhba kirjoitti:peraz kirjoitti:jekhba kirjoitti:ite tarvis toi sigma saada toimiin , kalibrointi ja tälläset . auttakaas joku niissä
kiitos jo valmiiks
Mikähän mahtaa olla Sigmasi malli?
sigma bc1106
9.5.2009 17:37
9.5.2009 17:41
Pögöö^^ kirjoitti:Mikäs tuli mun Sigma mc8 kun ajelin ja yks kaks rupes näyttää vaa 0 ja sit välil näyttää nopeutta ja ne nuuhkia jutut on ihan lähekkäin? Voisko olla joku tehdasvika kun ostin tänään ja ajoin 20 km?
9.5.2009 17:47
monkeyy kirjoitti:Pögöö^^ kirjoitti:Mikäs tuli mun Sigma mc8 kun ajelin ja yks kaks rupes näyttää vaa 0 ja sit välil näyttää nopeutta ja ne nuuhkia jutut on ihan lähekkäin? Voisko olla joku tehdasvika kun ostin tänään ja ajoin 20 km?
Ottasko häiriötä jostain?? tai sit välil liikkuvat et välil tunnistaa ja välil ei..
9.5.2009 17:52
Pögöö^^ kirjoitti:monkeyy kirjoitti:Pögöö^^ kirjoitti:Mikäs tuli mun Sigma mc8 kun ajelin ja yks kaks rupes näyttää vaa 0 ja sit välil näyttää nopeutta ja ne nuuhkia jutut on ihan lähekkäin? Voisko olla joku tehdasvika kun ostin tänään ja ajoin 20 km?
Ottasko häiriötä jostain?? tai sit välil liikkuvat et välil tunnistaa ja välil ei..
Ei ne liiku on laitettu tukevasti kiinni mut mistä vois ottaa häiriöö?
9.5.2009 17:54
monkeyy kirjoitti:Pögöö^^ kirjoitti:monkeyy kirjoitti:Pögöö^^ kirjoitti:Mikäs tuli mun Sigma mc8 kun ajelin ja yks kaks rupes näyttää vaa 0 ja sit välil näyttää nopeutta ja ne nuuhkia jutut on ihan lähekkäin? Voisko olla joku tehdasvika kun ostin tänään ja ajoin 20 km?
Ei ne liiku on laitettu tukevasti kiinni mut mistä vois ottaa häiriöö?
onko mopos 2tahti???
9.5.2009 17:56
9.5.2009 18:01
monkeyy kirjoitti:ok. kaveril oli tunturi super sportis sigma 2t siis mopo.. Sil oli sama ongelma et välil näytti 0 ja välil nopeutta ja joskus liikaaki. kaveri sano et se sigma ottaa jostain häiriöö ja sano et pitäis sen ostaa häiriön poistaja..
9.5.2009 18:04
SalamaOsmo kirjoitti:monkeyy kirjoitti:ok. kaveril oli tunturi super sportis sigma 2t siis mopo.. Sil oli sama ongelma et välil näytti 0 ja välil nopeutta ja joskus liikaaki. kaveri sano et se sigma ottaa jostain häiriöö ja sano et pitäis sen ostaa häiriön poistaja..
Kaverillas kai otti tulpasta häiriötä. Tohon ei pitäs vaikuttaa mopon tahdit mtn, häviää kun ostaa häiriösuojatun tulpan.siis jos otti edes tulpasta häiriötä
9.5.2009 18:14
monkeyy kirjoitti:JUU kiitos pitää kertoo kaverille.. paljonko semmone häiriösuojattu tulppa maksaa ja saako niit normi huoltoasemilt??