Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

22.1.2012 22:27

Ei varmaan kurista tuo vakioimukaula hirveästi kun on nyt 21mm Dellorto ja 70cc airsali? Ainakin näytti suunnilleen samankokoiselta tuon kaasarin se reikä kuin tuon imukaulanki.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

22.1.2012 22:49

No mittaappa että minkä kokonen se imukaula on. Jos on 21mm tai isompi, ni sit ei ongelmaa, mutta jos on vaikka 19mm, ni tehot on samat kun 19mm kaasarilla.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

23.1.2012 3:13

Ei pitäis kuristaa juurikaan. Mitä nyt kaverin omaa mittailin niin suurimmasta kohdasta oli 21mm ja pienimmästä 20,5mm. Tuokin riippuu tietysti valujäljestä.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

23.1.2012 17:31

No mistä sais niitä c3 laakereita???? :) oon aika tyhmä näis asiois:)

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

23.1.2012 17:59

laakerikaupasta

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

23.1.2012 22:11

Miksi en löydä, mikä tahansa 70cc pytty ~100e voi olla käytetty kunhan tehot tallessa.

Onko airsal sitten pinnoittettu? Kauan voi ajaa sillä pinnoitteella ?

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

23.1.2012 22:17

Satasella saat käytetyn airsalin, joku 110-> saat männällisen käytetyn airsalin. Ja se pinnote on ihan helvetin kovaa, joten sillä voi ajaa todella pitkään. Jos et pinnotetta onnistu saamaan paskaks vaikka sillä että saat sen leipoo sillee että mäntä vie pinnotteesta palan. Airsali on pinnotettu.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

25.1.2012 22:03

tai multa hintaan 140e. uutta vastaava , sopii mikäli kone on am6 ;)

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

25.1.2012 22:55

Ite ostin justiin käytetyn Airsalin 70cc männän kanssa 40e + postit :D Ja tuon 50cc käytettynä männän kanssa 45e. Pitäs kyllä kohtapuoliin vaihtaa se mäntä mutta kyllä tuolla nyt vielä pari tonttua ajelee

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

26.1.2012 18:01

Minkähän merkkinen (uudenmallin Rabasan) pytty mahtaa olla ; Ulkonäöltään airsal/barikit jne, männässä sanotaan 47.95 , pytyn kylestä vingutettu tms merkki pois... Tummanharmaa kansi, katellu et airsaleis ym näyttäs olevan kaikis samanväriin pytty ja kansi. Ei sillä että mitää välii ois mikä siellä hönkii =D

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

28.1.2012 0:50

Siis eikö tarvitse tehdä muuta kuin vaihtaa jäykemmät kytkin jouset jos aikoo laittaa Airsalin 70cc pytyn? Vai olenko nyt ymmärtänyt ihan viärin?


EDIT: Okei, kiitoksia vastauksista
Viimeksi muokannut Kondi19797 päivämäärä 28.1.2012 1:21, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

28.1.2012 0:57

No kaasari suositellaan vaihettavaks 19-21mm ja tehari. Ja kun ostaa uuden isomman kaasarin joutuu samalla ostaan isomman imukaulan

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

28.1.2012 1:12

Mutta pakko ei oo laittaa. Riippuen paljon tehoo haluu niin ostaa tehari tai ei.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

28.1.2012 22:10

Ensi sauhut Pro Racella , tk toimi väliaikais putkena. Viälä kun sais kaasarin säätööhin sekä kunnon putken, nii vois pistää kisasähköt kiinni ja kylille :D

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

28.1.2012 23:05

Laitahan käyntivideota ;)


E: Onkohan tässä ainoa tällä hetkellä myynnissä oleva Parmakitillä varustettu mopo?