Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
15.10.2012 0:56
Joo elikkäs mulla on tommonen ch racing 05vm ja siinä on airsal mahle racing 50cc pytty ja leovince putki, vakio kaasari ym. 106 suutin. miksi ei lähde käyntiin saa vain silleen käyntiin että hinaa hetken toisella mopolla vaihde päällä ja sitte lähtee käyntii mutta vaikka sitte ajaa lämpimäks nii ei lähe kiksit työntämällä lähtee lämpimällä konellla ja tyhjäkäynti ei toimi sitte ku saa käyntii. ps Just tehty koneremppa
kertokaa äkkiä kiitos vastauksista jo etukäteen
15.10.2012 1:21
Selitäppäs vähän selvemmin, niin joku vois osata neuvoakin.
15.10.2012 18:10
Juu elikkä mulla on ny semmone propleema et ku ostin kaverilta metrakit throwerin sen änkän ja änkän putken joka on änkän ja pakoputke välissä, noo leikkasin sitte vakio putkesta palan pois ja laitoin sen sitte siihen metrakiti mukana tulleesee kumipalaa mikä yhdistää putket, 2viikkoo kesti ja se kumi hapertu ja hajos :/ ja nytte kaikki pakokaasut tulee suoraa putkesta ja v*tun moiset äänet, elikkä millä ne kaks putken päätä sais yhdistettyä sillaila että kestää kuumutta ja kuinka kuumaks se putki yleensä ylipäätään tulee?
Derbi drd pro 2012
15.10.2012 18:21
No kaverilla ainakin kestäny ihan hyvin nuo pyöränkahvakumit ja klemmareilla sitten kiinni, Mutta eihän nuokaan silti loputtomiin kestä.
15.10.2012 18:29
Ongelmahan noissa vakioputkissa on hitonmoinen kuumentuminen. Osta motonetistä alumiiniteippiä, pakoputken ympärille tarkoitettua. kääri sitä ''väärinpäin'' välipillin päädyn ympärille, siten että alumiininen pinta on putkessa kiinni, ei liimapinta. Alumiiniteippi heijastaa lämmön takaisinpäin itsestään.
Sitten haet muovikuismasta esim rekan 20mm sisähalkaisijaltaan olevaa jäähdytinletkua (kuinka paksu se välipilli sitte sattuukaan olemaan). Pitäisi kestää lämpöä yli 250 astetta. Tyhjä paisari auttaisi myöskin asiaa ettei katalysaattori lämmittäisi kaasuja niin kuumaksi.
15.10.2012 19:03
Älkää ny haukkuko vaik oonki ostanu Step II rajottimen
Mut siis ku sen iskee vaikka ny Manaa kii ni ohittaaks se samal siin ei rajotetus asennos sen rajottimen vai vai toimiikse vaa vauhin hiljentäjään setä sinisten tullessa ku laittaa sen päälle?
Anteeksi sekavuus
15.10.2012 20:51
kestääks vanneteippi painepesua?
15.10.2012 21:02
Itellä ainaki kestää, kunhan ei vaan pese täysillä paineilla liika läheltä.
15.10.2012 21:11
Dtseen tekemässä koneremppaa,
http://www.vsmotoparts.com/brands/yamah ... crankshafttuo varmaan riittää airsalin 70ccn kanssa?
Mitä tuolla on eroa esimerkiksi tähän:
http://www.vsmotoparts.com/brands/yamah ... crankshaft
15.10.2012 21:16
Kannattaa ottaa tuo kalliimpi. Se on vahvistettu ja kestää varmasti
15.10.2012 21:21
Okei. no tilaan varmaa sittenki ehkä gearpartsilta..
Mikä näistä seuraavista sopii am6 airsal 70cc, mieluiten kaksirenkainen..
http://www.gearparts24.de/kolben-barikit:a3670.htmlhttp://www.gearparts24.de/kolben-airsal ... a5860.htmlhttp://www.gearparts24.de/kolben-barikit:a3669.htmlYksi noista on 47.95mm ja yksi 48mm..
Toi viimenen 48mm kahella renkaalla vissii sopii?
15.10.2012 21:39
Mä kysyn uuestaa ja täl kertaa vähä selvemmin
Toimiiks siis Step II rajotin myös ohittimena?
16.10.2012 1:46
oon laittamas räxääni 80cc ja tiedustelen tarviiko muuta ku 21mm kaasarin ja sille imukaulan? tarviikohan isomman läppärungon tai jtn? KIITOS JO ETUKÄTEEN NIILLE JOTKA JAKSAA VASTATA!
16.10.2012 2:56
Riippuu aika paljon mikä 80cc. Jos vaikka airsalin 80cc niin kaasarilla, imukaulalla, putkella ja jäykemmillä kytkinjousilla pärjää hyvin. Jos taas esim. malossin mhr team 80cc niin tarvii uusia melkein kaikki mitä koneesta löytyy