Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
8.1.2013 8:07
Säätöihin tuo nyt ensimmäiseksi kannattaisi laittaa. Mutta toi rötääminen ja pätkiminen johtuu aika todennäköisesti vedestä tulpanhatussa/cdi:n liittimissä. Mulla mh teki ihan samaa. Laitoin sokkelikaistaa apurungon eteen ja enää ei loskakelit tee ilkeää sytytykselle
8.1.2013 15:58
Noniin, lähti käyntiin, kävi noin puoli minuuttia, sitten alko taas röpeltää ja sammu, eikä lähteny enää käyntiin. Tulppa märkänä bensasta. Puhistin tulpan ja annoin kuivahtaa vähän aikaa, taas samat vaikutukset, kävi noin puoli minuuttia ja sammui. Mikähän helvetti tuossa on vialla?
8.1.2013 16:32
Musta tuntuu että käy reilusti rikkaalla. Ja kannattaa muuten vaihtaa se tulppa vaikka olis kuinka uusi, sillä itellä kans kasteli tulpan kokoajan mutta kun vaihoin ni toimi taas. Ootkos muuten ilmanputsaria putsannu?
8.1.2013 16:36
No täytyypä koittaa suutinta pistää pienemmäksi, nyt nimittäin vissiin 130 sisässä. Piperin oon pessy tossa pari viikkoa sitten, ja ilmanputsarikotelossa sen pitäisi pysyä kohtuu puhtaana.
No mutta tänään myöhemmin uudella tulpalla ja pienemmällä suuttimella tesmimään!
Ediittiä: Nyt lähtee ja pysyy käynnissä ja kiertää pikkasen pirteemmin, suuttimeksi vaihtui 115, vieläkin pienempää?
8.1.2013 22:16
Kertokaapas miten olette itse tehneet rekisterinkilventelineen valolla?
Edit: Vitut ku vakio kiinni. Isäntä tuli takavalon korjaamaan jossa oli jotaki vikaa, haukku sitte kaverin tekemät liitännät maan rakoon, ja sen faktan että olin mennyt vaihtamaan alkuperäisen LED takavalon johonkin polisportin paskaan
Viimeksi muokannut Blacklake päivämäärä 9.1.2013 20:27, muokattu yhteensä 1 kerran
8.1.2013 22:57
miten ootte kiinittäny mmx maskin yamaha dtsee kun tulee yläkiinnikkeessä tielle töötti. Ootteko sahanu irti sen töötinkiinnikkeen vai ?
http://aijaa.com/hCr4nu
9.1.2013 0:39
Blacklake kirjoitti:Kertokaapas miten olette itse tehneet rekisterinkilventelineen valolla?
-----ebin story----
Onko kukaan tehny samaan malliin, että toimisko tälleen?
Eihäse ole muutaku sopivaa lattarautaa kaupasta taikka ihan peltiä ja siitä vääntelee tai hitsaa mieluisan. Joku millin tai kaks paksu pelti on vielä aika helppoa taitella käsin, mutta sitä paksummat alkaa olla jo sellasia, ettei ihan tosta vaan käsin käännellä. Ite tein tollasen kilventelineen ja toi oli muistaakseni 20x3mm lattaa...
9.1.2013 1:39
Aika nätti. Ongelmana vaan se että olen erittäin paska hitsaaja, joten aattelin että otan yhen ison palasen, ja taittelen vaikka ruuvipenkissä oikeanlaiseksi, tai vaikka lekalla hakkaan mutta yhdestä palasesta kuitenkin
10.1.2013 15:38
onko tarvetta poistaa tuorevoitelua jos mopossa on nämä virit: tehari, 62-14 välit ja rajottamaton cdi? taitaa olla just siinä ja siinä tarviiko mutta en ole ihan varma. mopo on rieju mrx power up
10.1.2013 15:44
Miksi pitäisi?
10.1.2013 16:00
Joo ei todellakaan tarvi ottaa pois.
11.1.2013 10:50
Hyvä on silti laittaa talven koville pakkasille kelkkaöljyä sinne säiliöön normaalin 2-t öljyn sijaan.
11.1.2013 13:30
Elikkäs miten sais ton sais ohitettua skootterin käynnistykses sen jarrun sillai et se valo viel palais, mut ei tarttis painaa käynnistäes?? ja skootterihan on baotian bt49qt-7.
11.1.2013 15:38
Jos sulta löytyy kytkentäkaavio niin koitappa jos löytyy johto joka menee startista/napista jarruvalolle tai sen kytkimelle. Sitten käyt ettimässä ne, irrotat startin johot, juotat yhteen ja eristysteippi päälle. En kyllä yhtään tiiä miks haluisit näin tehä, paitsi jos kaasaris on paskois säädöis eikä pysy käynnis
12.1.2013 1:59
Juu kiitoksia
tarkotuksena olis saada enemmä virtaa startille, koska näin talvella on aika hätäsee sahattu akku tyhjäks xD