Kyllä varmaan googlaamalla saattaisi löytyä jotkut ohjeetkin..,
mutta lyhykäisyydessään/tiivistettynä näin:
• Valutat moottoriöljyt koneesta pois
• Irroitat kaikki kytkinposken pultit
• Otat kytkinposken irti
• Edessäsi näkyy kytkin, 5 ristipää kantaista pulttia jotka pitävät kytkinpakkaa kasassa jokaisen pultin alla kytkinjousi. Kannattaa avata iskuneisselillä / porakoneella. Yleensä kohtuu tiukkaan ettei mene sitten kannat sököksi.
• Sitten katsot missä asennossa painelevy on irroitus hetkellä ja painat sen mieleesi (päälimmäinen osa joka näkyy siinä heti) Miksi painat asennon mieleesi? Auttaa huomattavasti kun ensimmäistä kertaa tekee että se myös menee oikeaan asentoon kasaus vaiheessa.
• Sitten ei muutakun kytkinlevyt vetämällä pois ja uudet tilalle.
• Uusi kytkinposken tiiviste paikalleen/tiiviste massaa.
• Kytkinposki kiinni ja moottoriöljyt jne sisään
> Ja ei muutakun kovaa ajoa..
Toivottavasti auttaa