3.10.2014 20:44
Jimis kirjoitti:Sorvaaminen kyllä onnistuu. Mutta mitä tolle sit pitäis tehdä? Syylinterin alle koroa ja päältä lastu pois?
3.10.2014 21:08
4.10.2014 13:14
4.10.2014 14:22
4.10.2014 15:16
5.10.2014 2:19
5.10.2014 9:59
5.10.2014 10:23
5.10.2014 16:38
12.10.2014 11:12
12.10.2014 21:27
17.10.2014 22:51
17.10.2014 23:13
17.10.2014 23:21
J11 kirjoitti:C3. Vasta sitten kun moottori kiertää ajossa +14 000rpm, niin silloin kannattaa laittaa C4 laakerit.
Ite tuli todettua, että liki 15 000rpm kierrokset on aiheuttanut 1.9h aikana n. 1,5mm sivuttaisvälyksen petilaakereihin.. alkuperäiset laakerit ja kiertokanki, joilla ajettu 13,5tkm. + Vakiokytkin Italkitin kytkinjousilla palanut.
18.10.2014 0:58